Τουρισμός

ΕΟΤ: Δράσεις για την προβολή της Ελλάδας

ΕΟΤ: Δράσεις για την προβολή της Ελλάδας
Το εκτεταμένο πρόγραμμα δράσεων Μάρκετινγκ που εκπόνησε και υλοποιεί ο ΕΟΤ περιλαμβάνει ευρύ φάσμα ενεργειών που εκτείνεται από τις στρατηγικές συμφωνίες με μεγάλους ταξιδιωτικούς οίκους.

Ο ΕΟΤ έχει αναλάβει δράση και ακολουθεί ένα νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Ελλάδας, το οποίο αποσκοπεί στην αύξηση της ελκυστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις διεθνής αγορές, γεγονός που θα αυξήσει και την τουριστική περίοδο. Ήδη, όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος από το βήμα του συνεδρίου του ΣΕΤΕ, από φέτος κορυφαίοι “tour-operators” της παγκόσμιας αγοράς επεκτείνουν την ενεργή τους περίοδο από 180 στις 215 ημέρες (μεσοσταθμικά, καθώς υπάρχουν και ελληνικοί προορισμοί, όπως η Σαντορίνη που έχουν επεκτείνει την τουριστική περίοδο σε 245).

Το εκτεταμένο πρόγραμμα δράσεων Μάρκετινγκ που εκπόνησε και υλοποιεί ο ΕΟΤ περιλαμβάνει ευρύ φάσμα ενεργειών που εκτείνεται από τις στρατηγικές συμφωνίες με μεγάλους ταξιδιωτικούς οίκους και φτάνει μέχρι και την αναβάθμιση του visitgreece.gr. Πρόκειται για μια προσεκτική και ποιοτική επιλογή των μέσων, που επενδύει επικοινωνιακά ο ΕΟΤ, τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Τρυφωνόπουλος στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως “θαύμα” το γεγονός ότι οι παρούσες δράσεις γίνονται με προϋπολογισμό στο 1/20 των ανταγωνιστριών χωρών, σημειώνει χαρακτηριστικά.

Συγκεκριμένα:

Η Ελλάδα προβάλλεται διεθνώς με πρόγραμμα που υλοποιείται μέσα από τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού σε στοχευόμενες βασικές αγορές παγκοσμίως.

Αξιοποιούνται εξειδικευμένα tailor made εργαλεία (Digital online προγράμματα Κεντρικής Υπηρεσίας ΕΟΤ. Συνεργασία με επιλεγμένα, έγκριτα ψηφιακά μέσα παγκόσμιας εμβέλειας και διεθνούς κάλυψης όπως google, yahoo, Instagram, trip advisor, expedia, facebook).

Υλοποιούνται κοινά διαφημιστικά προγράμματα με Τ.Ο.s όπως Thomas Cook & Tui.

 Προβάλλεται η Ελλάδα σε Inflight’s επιλεγμένων αεροπορικών εταιριών σε αγορές-στόχους, όπως United airlines, Lufthansa, Emirates, Aeroflot.

Αξιοποιούνται Οffline Μέσα (όπως T- magazine, ένθετο New York Times) καθώς και Μέσα προσέγγισης της Ομογένειας.

Σχεδιάζονται και εκδίδονται έντυπα, όπως περιφερειακοί οδηγοί Θράκης, οδηγοί πόλεων city breaks, θεματικά έντυπα.

Παράγεται οπτικοακουστικό και ψηφιακό υλικό, όπως video για χρήση στο διαδίκτυο για τα Δωδεκάνησα, τη Λέσβο κλπ.

Αναβαθμίζεται η πύλη visitgreece.gr 

Εστίαση στο digital marketing optimization. Ταξίδια εξοικείωσης (fam trips, press trips, bloggers trips) με τους μεγαλύτερους T.Os ανά τον κόσμο όπως και δημοσιογράφους ξένων μέσων επικοινωνίας, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στα νησιά που έχουν δεχθεί μεταναστευτικές ροές (Λέσβος, Σάμος, Χίος , Κως, Λέρος) με συνέπεια να ανατρέψουμε σε μεγάλο βαθμό την αρχική εικόνα και να επιτύχουμε σημαντική ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος στις περιοχές αυτές.

Παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις στις οποίες οργανώνονται B2B, B2C & State to Business συναντήσεις με τουριστικούς εταίρους. Ιδιαίτερα θετικά είναι εξάλλου τα μηνύματα από τις αφίξεις για το επόμενο διάστημα. Η αγορά μιλάει ήδη για τον καλύτερο Σεπτέμβρη και Οκτώβρη όλων των εποχών, σε επίπεδο αφίξεων, τονίζει ο κ. Τρυφωνόπουλος υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι η Ελλάδα αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο δυναμικά και μοναδικά brands παγκοσμίως, με ισχυρά αντανακλαστικά απορρόφησης των κραδασμών που δημιουργούνται από εξωγενείς παράγοντες σε ένα τόσο ευαίσθητο τομέα όπως είναι ο τουρισμός.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments