Άποψη

Νέα πρότυπα ασφάλειας για τα οχήματα από την Ε.Ε.

Νέα πρότυπα ασφάλειας για τα οχήματα από την Ε.Ε.
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, ο ανεξάρτητος φορέας υποστήριξης της ασφάλειας των μεταφορών, ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», χαιρέτισε θερμά τη δέσμη μέτρων που ανακοινώθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να συμβάλουν στη μείωση των 25.000 θανάτων που σημειώνονται στους δρόμους της Ε.Ε ετησίως.

Με μια πολυαναμενόμενη και ιδιαίτερα σημαντική ανακοίνωση σήμερα, η Κομισιόν έθεσε ένα νέο στόχο της Ε.Ε.: να μειώσει κατά το ήμισυ τους θανάτους από τροχαία συμβάντα και, για πρώτη φορά, τους σοβαρούς τραυματισμούς κατά τη διάρκεια της δεκαετίας έως το 2030.

Σημαντικό είναι επίσης ότι η Επιτροπή πρότεινε ένα πακέτο νέων προτύπων ασφάλειας των οχημάτων που θα μπορούσαν από μόνα τους να αποτρέψουν περισσότερους από 2.000 θανάτους ετησίως, έως το 2032, δέκα χρόνια δηλαδή από τη στιγμή που τα μέτρα τεθούν σε ισχύ.

Η Ε.Ε. δημοσίευσε σήμερα τέσσερα μέτρα για την οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο της αποκαλούμενης τρίτης δέσμης μέτρων για την κινητικότητα, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής: μία γενική περιγραφή της στρατηγικής για την οδική ασφάλεια όσον αφορά τη δεκαετία έως το 2030, τα νέα πρότυπα ασφάλειας των οχημάτων, επικαιροποιημένους κανόνες για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών και τη στρατηγική για την αυτόνομη οδήγηση.

Τα νέα μέτρα της Ε.Ε. σχολίασε η Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», κυρία Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά:

“Οι σημερινές ανακοινώσεις της Ε.Ε. αφορούν σε ένα θέμα ιδιαίτερα σοβαρό και είναι κάτι που περιμέναμε εδώ και καιρό.

Τα μέτρα αυτά πιστεύουμε ότι θα ενισχύσουν σημαντικά την Οδική Ασφάλεια και θα συμβάλουν στο στόχο της δραστικής μείωσης των θανατηφόρων τροχαίων, ένα στόχο που σύμφωνα και με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν -και παραδέχτηκε και η ΕΕ- αποκλίνει σημαντικά από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που τα δύο τελευταία χρόνια παρατηρήσαμε από τα στοιχεία που συλλέξαμε ότι και χώρες με υψηλότερο επίπεδο Οδικής Ασφάλειας κατέγραψαν τις χειρότερες επιδόσεις της δεκαετίας”.

Δείτε ΕΔΩ περισσότερα άρθρα του Νίκου Λιβανού

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments