Γράφεται ιστορία και ταυτόχρονα γιορτάζεται το ένδοξο παρελθόν αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η τελευταία φορά που διεξήχθη Γαλλικό Grand Prix στο Paul Ricard ήταν το 1990. Πρόκειται λοιπόν για μια εντελώς νέα πίστα για τις ομάδες και τους οδηγούς. Είναι παραταύτα γνωστή ως πίστα δοκιμών, χάρη στις κορυφαίες εγκαταστάσεις και στον καλό καιρό της περιοχής.
Για την επιστροφή στην πίστα του Paul Ricard, η Pirelli επέλεξε τις γόμες: P Zero κίτρινη μαλακή, P Zero κόκκινη πολύ μαλακή, και P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή.
Τα σημεία που έχουν ενδιαφέρον:
- Έχει στρωθεί εντελώς νέος ασφαλτοτάπητας στο πλαίσιο προετοιμασίας για το Γαλλικό Grand Prix. Το αποτέλεσμα είναι λεία άσφαλτος, με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, παρόμοιου χαρακτήρα με αυτόν της Βαρκελώνης. Με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, τα ελαστικά θα έχουν μειωμένο πάχος πέλματος κατά 0.4 χιλιοστά. Το ίδιο είχε συμβεί στην Ισπανία και θα συμβεί και στο Silverstone στις αρχές Ιουλίου. Οι τρεις αυτές πίστες έχουν νέα άσφαλτο.
- Οι καιρικές συνθήκες στην Νότια Γαλλία αυτή την εποχή, είναι πολύ ζεστές αυτό θα αυξήσει τα επίπεδα φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης.
- Στο πλαίσιο προετοιμασίας για το Γαλλικό Grand Prix, οι μηχανικοί της Pirelli πήραν δείγματα της νέας ασφάλτου ώστε να σιγουρευτούν για την ενδεδειγμένη επιλογή γομών.
- Με μήκος 5.8 χιλιόμετρα ο γύρος στο Paul Ricard είναι από τους μεγαλύτερους σε απόσταση μέσα στη χρονιά. Στη σχεδίαση υπήρξε μέριμνα για δημιουργία σημείων όπου διευκολύνονται τα προσπεράσματα.
MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Το Paul Ricard είναι μια νέα διαδρομή για όλους. Έχουμε όμως μια εικόνα για το τι θα αντιμετωπίσουμε από τις δοκιμές εξέλιξης της Formula 1 αλλά και την εμπειρία μας από τους αγώνες GT racing. Σ’ αυτή την πίστα διεξήχθη ο τελευταίος αγώνες Blancpain GT Series. Τούτων δοθέντων περιμένουμε υψηλά ποσοστά πρόσφυσης αλλά χαμηλά ποσοστά θερμικής καταπόνησης, εικόνα παρεμφερή με τη Βαρκελώνη. Ο καιρός πιθανόν να παίξει ρόλο καθώς αναμένονται υψηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, αυτό θ’ αυξήσει τις θερμικές καταπονήσεις. Καθώς οι ομάδες δεν είναι εξοικειωμένες με την νέα χάραξη της διαδρομής οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για να διαβάσουν τη συμπεριφορά των ελαστικών. Μετά τις ελεύθερες δοκιμές θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις πιθανές στρατηγικές αγώνα”.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;
- Τα περισσότερα πράγματα είναι νέα: Όπως το οδόστρωμα, οι εγκαταστάσεις των paddock και οι κερκίδες. Η πίστα έχει φαρδύνει σε κάποια σημεία όπως το S de la Verrerie, ώστε να διευκολυνθούν τα προσπεράσματα.
- Για τον εορτασμό της επιστροφής του Paul Ricard στο ημερολόγιο, η Pirelli αναλαμβάνει πρωτοβουλία, για μερικές επικοινωνιακές ενέργειες διαφορετικές από τη Formula 1.Έχετε τα μάτια σας ανοικτά για ξεχωριστούς καλεσμένους …
- Στον προηγούμενο αγώνα στον Καναδά δεν είχαμε αγώνες Formula 2 και GP3. Επιστρέφουν αμφότεροι στη Γαλλία.