Public Black Friday 2018: Ποια άλλα καταστήματα ήδη έχουν μεγάλες προσφορές
Public Black Friday 2018: Αντίστροφη μέτρηση για τη “Μαύρη Παρασκευή” με τους χιλιάδες καταναλωτές να περιμένουν όλο και μεγαλύτερες προσφορές. Δεν είναι λίγα άλλωστε τα καταστήματα που άρχισαν ήδη να κάνουν εκπτώσεις.
Έτσι, προκειμένου να προλάβουν των ανταγωνισμό αλλά και για να επιβραβεύσουν κατά κάποιο τρόπο τους ανυπόμονους, αρκετές μεγάλες αλυσίδες έχουν ξεκινήσει ήδη ένα μπαράζ προσφορών σε επιλεγμένα προϊόντα, που θα κορυφωθεί την «παραδοσιακή μέρα» της Black Friday, την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου.
Για παράδειγμα, τα Public άνοιξαν πρώτα τον χορό των προσφορών της Μαύρης Παρασκευής καθώς η ηλεκτρονική σελίδα της αλυσίδας ξεκίνησε με εκπτωτικές τιμές λίγο μετά τις 9 το βράδυ του Σαββάτου. Στα χαρτιά η πρώτη εταιρεία που θα έμπαινε στην μάχη ήταν η Media Markt η οποία με δελτίο Τύπου προανήγγειλε ότι θα ξεκινήσει τις προσφορές της Black Friday από Δευτέρα 19 Νοεμβρίου.
Την πρόλαβαν όμως τα Public, το Πλαίσιο και ο Κωτσόβολος οι οποίες μπήκαν στο… παιχνίδι μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Black Friday: Ποια καταστήματα συμμετέχουν
- Public, Γερμανός, Κωτσόβολος
- Πλαίσιο, Athens Metro Mall, GAP
- Intersport, JYSK, Koolfly.gr
- McArthur Glen, Media Markt
- Notos, Oysho, Porcelana
- Prince Oliver, RiverWest, Smart Park
Black Friday: Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές για να μην πέσουν θύματα των «μεγάλων» εκπτώσεων:
-Οι καταναλωτές πριν ψωνίσουν οφείλουν να κάνουν έρευνα αγοράς , ώστε να μπορέσουν να συγκρίνουν τις τιμές στα είδη που έχουν επιλέξει και να είναι βέβαιοι ότι το όφελος από την προσφορά είναι πραγματικό,την Παρασκευή που θα προβούν σε αγορές.
Η διαδικτυακή αναζήτηση μέσα από τις ιστοσελίδες των καταστημάτων, είναι χρήσιμο εργαλείο και διευκολύνει τη σύγκριση και τον εντοπισμό της πραγματικής ευκαιρία.
-Πρέπει στις αναρτημένες πινακίδες, να αναγράφονται η αρχική και η μειωμένη τιμή των προϊόντων που πωλούνται σε προσφορά και, προαιρετικά, το ποσοστό της μείωσης.
-Προσοχή σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς και στα προφίλ που πωλούν προϊόντα στα social media, χωρίς να αναφέρουν πλήρη στοιχεία της επιχείρησης (πλήρης εταιρική επωνυμία, ταχυδρομική διεύθυνση, σταθερό τηλέφωνο, αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ, ΑΦΜ, e- mail), είτε εδρεύουν στην Ελλάδα είτε σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε. Δεν είναι πάντοτε αξιόπιστα.
-Πρέπει να κρατούν οι καταναλωτές όλα τα αποδεικτικά στοιχεία των συναλλαγών τους (αποδείξεις)για να μπορέσουν να ασκήσουν τα δικαιώματά τους έναντι του προμηθευτή, (εμπόρου) αν παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.
-Οι καταναλωτές θα πρέπει να αγοράζουν με σύνεση ,σύμφωνα με τις ανάγκες τους , τυχόν εξωφρενικές προσφορές των ημερών δεν πρέπει να τους παρασύρουν.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας