Κόσμος

Ryanair: Ψηφίστηκε για έκτη σερί χρονιά ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία

Ryanair: Ψηφίστηκε για έκτη σερί χρονιά ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία
H Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which».

H Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», σύμφωνα με Βρετανούς καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι «η κακή της όψη» καλύπτεται από τα φτηνά εισιτήρια.

Όπως αναφέρει ο Guardian, η εταιρεία που μέχρι τώρα δεν φημίζεται για τις αναπαυτικές θέσεις στα αεροσκάφη ή για το καλό της φαγητό, από σήμερα έχει άλλον ένα λόγο για να μην είναι φερέγγυα και ειδικότερα προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα αξιολόγησαν την αεροπορική εταιρεία με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας. Σύμφωνα με 7.901 ερωτηθέντες η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «έφτασε» μόλις το 40% και πήρε 2 αστέρια στο σκέλος της εξυπηρέτησης επιβατών.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το χάος που δημιουργήθηκε το βράδυ της Παρασκευής με την πτήση που εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο – Θεσσαλονίκη και λόγω κακοκαιρίας προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.

Στο μεταξύ, όπως αναφέρει ο Independent ένας από τους συμμετέχοντες στην έρευνα είπε πως «υπάρχουν πάρα πολλοί κανόνες. Ανησυχώ ότι θα πληρώσω έξτρα για “κρυμμένα” κόστη».

Σύμφωνα με το Which η Ryanair, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και είναι πλέον η αεροπορική εταιρεία με την οποίαν οι περισσότεροι καταναλωτές, από όσους εξέφρασαν την άποψή τους, αρνούνται να πετάξουν. Συγκεκριμένα, το 70% δήλωσε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τη Ryanair. Από την πλευρά της η εταιρεία χαρακτηρίζει την έρευνα «μη αντιπροσωπευτική και άχρηστη».

Ακόμη η δημοσκόπηση δείχνει ότι οι προσπάθειες της Ryanair να πείσει το κοινό που ταξιδεύει αεροπορικώς ότι είναι μια καλύτερη αεροπορική εταιρεία δεν έχουν καρποφορήσει. Ακόμη η άρνησή της να αποζημιώσει τους πελάτες της όταν πλήττονται από απεργίες των υπαλλήλων της ζημίωσε επιπλέον τη φήμη της.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments