Τεχνολογία

Netflix: Τέλος στο μοίρασμα κωδικών με συγγενείς και φίλους

Το Netflix βάζει τέλος στις... συνδρομητικές φιλίες.

Ένα από τα μεγάλα προνόμια του Netflix είναι ότι οι χρήστες μπορούν να μοιράζουν τους κωδικούς του με συγγενείς και φίλους. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν η εταιρεία έχει αποφασίσει να βάλει τέλος στην εν λόγω τακτική.

Ο λόγος;  Τα τέλη μπορεί να μην είναι πολλά, όμως ακόμα και αυτό το ποσό που πληρώνουν οι χρήστες γίνεται ακόμα μικρότερο όταν ένας λογαριασμός “διαχειρίζεται” από 2 ή περισσότερα άτομα.

Όσο όμως το Netflix γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, τόσο προσπαθεί να προστατέψει τα πνευματικά του δικαιώματα και την οικονομική του υπόσταση.

“Κυρώσεις” έκπληξη ετοιμάζει λοιπόν το Netflix για όσους μοιράζονται τις υπηρεσίας του. Αναλυτικότερα, σε συνεργασία με την εταιρεία Synamedia, που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία έχει ήδη εξασφαλίσει χρηματοδότηση από τη Sky, θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίζει την διαμοίραση κωδικών.

Το λογισμικό παρουσιάστηκε για πρώτη στην CES (Consumer Electronis Show 2019) και έχει ως βασικό του στόχο να σε ανακαλύψει. Το λογισμικό ονομάζεται Credentials Sharing Insight και υπόσχεται να δώσει τέλος στα “παρεάκια” του Netflix.

Σημειώνεται, πάντως ότι η πλατφόρμα ωστόσο δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι θα γίνεται με τη συνδρομή των διπλότυπων λογαριασμών που εντοπίζονται.

Συγκεκριμένα η εταιρεία αναφέρει για το Credentials Sharing Insight «Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και αναλύσεις συμπεριφορών για να εντοπίσει, να παρακολουθήσει και να αναλύσει τον διαμοιρασμό κωδικών μεταξύ των λογαριασμών των καταναλωτών».

Εν αναμονή λοιπόν εξελίξεων που θα βάλουν τέλος στις… συνδρομητικές φιλίες.

Netflix: Αυτό είναι το νέο του λογότυπο

Το Netflix έβαλε στόχο να αλλάξει την εικόνα του και αυτό θέλει να το πετύχει αλλάζοντας λογότυπο.

Έτσι, λοιπόν, παρουσίασε το νέο animation logo που θα εμφανίζεται πριν από όλες τις ορίτζιναλ παραγωγές του. Οι χρήστες της πλατφόρμας θα μπορούν να το δουν σε όλες τις σειρές και ταινίες που μπήκαν στην πλατφόρμα από την 1η Φεβρουαρίου και μετά ενώ σιγά σιγά θα μπαίνει και σε παλαιότερες παραγωγές.

Στο animation βλέπουμε το γράμμα «Ν» να εκρήγνυται γεμίζοντας χρωματιστές γραμμές την οθόνη. Όπως αναφέρει εκπρόσωπος του Netflix, η αλλαγή έγινε για να δώσει μία πιο κινηματογραφική αίσθηση στις παραγωγές, ενώ η γενική ιδέα ήταν ότι η παρομοίωση των thumbnails με δίσκους βινυλίου σε ένα ράφι.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η διαδικασία ανανέωσης του logo ολοκληρώθηκε μετά από δύο χρόνια.

Netflix: Αυτό είναι το νέο του λογότυπο

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο