Κόσμος

Boeing: Τα μοιραία αεροσκάφη πετούσαν χωρίς δύο χαρακτηριστικά ασφαλείας

Boeing: Τα μοιραία αεροσκάφη πετούσαν χωρίς δύο χαρακτηριστικά ασφαλείας
Τα δύο αεροσκάφη της Ethiopian Airlines και της Lion Air, δεν διέθεταν δύο καίρια χαρακτηριστικά ασφαλείας, αφού η Boeing είχε αποφανθεί πως είναι προαιρετικά.

Boeing: Νέα στοιχεία για τις δύο πρόσφατες αεροπορικές τραγωδίες με τους δεκάδες νεκρούς, έρχονται στο φως.

Συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκε ότι τα δύο αεροσκάφη της Ethiopian Airlines και της Lion Air, δεν διέθεταν δύο καίρια χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Η Boeing είχε αποφανθεί πως είναι προαιρετικά και θα πρέπει να πωλούνται με επιπλέον κόστος.

Σύμφωνα με τον Guardian, τα δύο αυτά χαρακτηριστικά ασφαλείας, ήταν μία ένδειξη για τη «γωνία προσβολής» της πτήσης που εμφανίζει τις ενδείξεις από δύο αισθητήρες και μία λυχνία διένεξης που ενεργοποιείται εάν οι αισθητήρες αυτοί βρίσκονται σε αντίθεση.

Από αυτά τα χαρακτηριστικά, κανένα δεν συμπεριλαμβανόταν στα δύο μοιραία αεροσκάφη όταν πουλήθηκαν από την Boeing.

Όπως επισημαίνεται, ήταν στο χέρι των αεροπορικών εταιρειών να αγοράσουν ή όχι τις αναβαθμίσεις.

Οι περισσότερες προαιρετικές αναβαθμίσεις αυτού του τύπου αφορούν σε διακοσμητικά χαρακτηριστικά ή λειτουργίες που βελτιώνουν την άνεση των επιβατών, τώρα όμως επρόκειτο για χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Όπως μετέδωσε χθες το Reuters, η Boeing πρόκειται να τοποθετήσει την προαναφερόμενη «λυχνία διένεξης» στα πιλοτήρια των αεροσκαφών της στο πλαίσιο της επερχόμενης αναβάθμισης λογισμικού που έχει ανακοινώσει για όλα τα 737 ΜΑΧ.

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ινδονησίας ακυρώνει παραγγελία στην Boeing για 49 αεροσκάφη

Η ινδονησιακή αεροπορική εταιρεία Garuda ανακοίνωσε σήμερα την ακύρωση μιας παραγγελίας 49 επιβατικών αεροσκαφών μεσαίων αποστάσεων 737 MAX 8 της αμερικανικής Boeing, έπειτα από δύο πολύνεκρα δυστυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν αεροπλάνα του τύπου μέσα σε πέντε μήνες.

Με βάση όσα είναι γνωστά ως τώρα, πρόκειται για την πρώτη επιβεβαιωμένη ακύρωση σύμβασης αυτού του είδους με την αμερικανική αεροπορική βιομηχανία.

«Στείλαμε επιστολή στην Μπόινγκ με την οποία ζητάμε να ακυρωθεί η παραγγελία», καθώς «οι επιβάτες της Γκαρούντα απώλεσαν την εμπιστοσύνη τους και δεν θέλουν πλέον να πετούν με MAX», εξήγησε ο Ιχσάν Ρόζαν, εκπρόσωπος του ινδονησιακού εθνικού αερομεταφορέα, στο Γαλλικό Πρακτορείο.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments