Ελλάδα

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στην παραλιακή (pics)

Τροχαίο ατύχημα πριν από λίγο στην παραλιακή, στο ύψος του Φλοίσβου, όταν ένα βαν έπεσε πάνω σε μηχανή. Στο σημείο ασθενοφόρο και αστυνομία.

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγο στη Λεωφόρο Ποσειδώνος (παραλιακή). Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που υπάρχουν, όχημα τύπου βαν έπεσε πάνω σε μηχανή. Αποτέλεσμα ο οδηγός της μηχανής να τραυματιστεί σοβαρά, χωρίς να έχουν γίνει γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες. Στο σημείο βρίσκονται αστυνομία και ασθενοφόρο, που έσπευσαν έπειτα από κλήσεις περαστικών, ενώ η κίνηση των οχημάτων στο σημείο γίνεται με δυσκολία και σημειώνονται καθυστερήσεις και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό σε τι κατάσταση βρίσκεται ο οδηγός της μοτοσυκλέτας, ο οποίος και τραυματίστηκε από τη σφοδρή σύγκρουση. Από το σημείο έχουν κυκλοφορήσει και φωτογραφίες, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Γιατί η Ελλάδα έχει τόσα πολλά τροχαία ατυχήματα;

Η Ελλάδα δυστυχώς έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά τροχαίων ατυχημάτων μέσα στην Ευρώπη και πρέπει να το αλλάξει. Όμως γιατί συμβαίνει αυτό; Οι έρευνες δίνουν απάντηση.

  • Ανευθυνότητα

Η έρευνα της IPSOS που έγινε σε 12.000 Ευρωπαίους οδηγούς έδειξε πως οι Έλληνες είναι οι δεύτεροι λιγότερο υπεύθυνοι οδηγοί. H πλειοψηφία των οδηγών βρίζει (73%), σχεδόν το 1/3 παραδέχεται πως έχει οδηγήσει αφού έχει καταναλώσει αλκοόλ (28%), ενώ οι μισοί οδηγούν χωρίς ζώνη (48%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, αυτή η «κουλτούρα της ανευθυνότητας» οδήγησε στο θάνατο 730 ανθρώπων για το 2017, με βασικότερη αιτία την κακή οδηγική συμπεριφορά, δηλαδή μέθη, χρήση κινητού και λοιπά. Παραδόξως υπήρχε βελτίωση το 2017 καθώς πίσω στο 2016 οι θάνατοι ήταν 805.

  • Ταυτότητα των ατυχημάτων

Όμως πέρα από τους θανάτους, υπάρχουν και αρκετοί τραυματισμοί. Το 2017 είχαμε 704 σοβαρούς τραυματισμούς και 12.070 ελαφρείς.

Ανάμεσα στα αίτια των 679 θανάσιμων ατυχημάτων του 2017, τα περισσότερα (314) σχετίζονταν με την κακή οδηγική συμπεριφορά, ενώ υψηλό ποσοστό είχε η υπερβολική ταχύτητα (84 περιπτώσεις), αλλά και η συσχέτιση των πεζών (80).

Οι περισσότεροι θάνατοι προήλθαν από σύγκρουση (262) και εκτροπές (230) ενώ τα περισσότερα ατυχήματα (426) έγιναν μέσα σε κατοικημένες περιοχές και μεταξύ 24:00 και 7:00 όπου οι οδηγοί είναι πιο χαλαροί και έχουν διασκεδάσει.

  • Ποιος κινδυνεύει;

Δυστυχώς όλοι κινδυνεύουν καθώς δεν υπάρχει κριτήριο για το ποιος μπορεί να εμπλακεί σε ένα τροχαίο. Ακόμα και αν κάποιος οδηγεί προσεκτικά, είναι εξαιρετικά πιθανό να αντιμετωπίσει μια ανάλογη κατάσταση, αν σκεφτούμε πως η αστυνομία κατέγραψε 439.265 παραβιάσεις μέσα στο 2017. Φυσικά το να οδηγούμε προσεκτικά και συγκεντρωμένοι μειώνει τον κίνδυνο εμπλοκής μας.

  • Τι μπορεί να γίνει;

Σίγουρα η Πολιτεία με τη θέσπιση σκληρότερων ποινών μπορεί να μειώσει τον αριθμό των παραβιάσεων, όμως αυτό δεν αρκεί. Το βασικότερο είναι εμείς οι ίδιοι να καταλάβουμε πως η σωστή και προσεκτική οδήγηση δεν γίνεται για να αποφύγουμε τις χρηματικές ποινές, αλλά για να προστατέψουμε τη ζωής μας και τους γύρω μας. Όσες κυρώσεις και αν υπάρξουν δεν θα έρθει αλλαγή άμα δεν αλλάξουμε στάση όταν κρατάμε το τιμόνι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο