Ελλάδα

Θερινές εκπτώσεις 2019: Ξεκίνημα μετά τις εκλογές – Οι οδηγίες του ΕΣΑ

Θερινές εκπτώσεις 2019: Ξεκίνημα μετά τις εκλογές – Οι οδηγίες του ΕΣΑ
Θερινές εκπτώσεις 2019: Μετεκλογική αρχή και φινάλε στο τέλος Αυγούστου. Οι οδηγίες του ΕΣΑ προς τις επιχειρήσεις και η Κυριακή που τα μαγαζιά θα μπορούν να είναι ανοιχτά.

Θερινές εκπτώσεις 2019: Στις 7 Ιουλίου, οι πολίτες θα κληθούν να προσέλθουν στις κάλπες και μία ημέρα αργότερα… στα καταστήματα. Οι φετινές εποχιακές εκπτώσεις ξεκινούν μία ημέρα μετά τις εθνικές εκλογές, κρατώντας μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, στις 31 Αυγούστου.

Μάλιστα, την Κυριακή 14 Αυγούστου, τα μαγαζιά μπορούν να λειτουργήσουν προαιρετικά. Για εκείνη την ημέρα, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών προτείνει το ωράριο λειτουργίας να είναι μεταξύ 11 το πρωί με 6 το απόγευμα.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε τα εξής για την επικείμενη περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων: «Από την ευημερία των δεικτών είναι απαραίτητο να περάσουμε στην ευημερία των ανθρώπων.

Το πρώτο εξάμηνο του 2019 εξαιτίας της οικονομικής ασφυξίας αποτέλεσε τη χειρότερη περίοδο των τελευταίων ετών για το σύνολο των εμπορικών επιχειρήσεων. Μακάρι οι μεγάλες εκπτώσεις, σε συνδυασμό με την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών που θα παρουσιάσουν οι έμποροι, να αποτελέσουν κίνητρο για την έστω και συγκρατημένη άνοδο της αγοράς που έχουμε όλοι ανάγκη».

Ο ΕΣΑ εφιστά την προσοχή στους ιδιοκτήτες

  • Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών εξέδωσε τις κάτωθι οδηγίες προς τις εμπορικές επιχειρήσεις, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων του φετινού καλοκαιριού.
  • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
  • Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από… % έως… %»).
  • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments