Έρχεται μεγάλη αλλαγή στα αιτήματα φιλίας στο Facebook
Facebook: Πάει καιρός από την εποχή που “έσκασε” στις ειδοποιήσεις μας ένα friend request και περιμέναμε να δούμε ποιος/α μπήκε στον κόπο να δει το προφίλ μας και να μας προσθέσει στη λίστα επαφών του. Πλέον, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Πολλά από τα αιτήματα φιλίας δεν έρχονται από γνωστούς μας, αλλά από κόσμο που, είτε θέλει να ανεβάσει τη λίστα επαφών του, είτε από διαφημιστικά προφίλ που το μόνο που θέλουν είναι να μας… ενοχλούν. Κάπως έτσι έρχεται η κατάληξη μιας μακράς λίστας αιτημάτων φιλίας τα οποία ούτε βλέπεις, ούτε έχεις όρεξη να μπεις στον κόπο να τα “καθαρίσεις”.
Όμως, τώρα έρχεται ένα νέο χαρακτηριστικό, όπως εντόπισε η ειδήμονας Jane Manchun Wong, στα friend requests στο Facebook. Η ίδια μοιράστηκε ένα screenshot, που δείχνει ότι το Facebook πειραματίζεται με το να μας βοηθήσει να βάλουμε σε μια σειρά τα αιτήματα φιλίας μας.Αυτό το χαρακτηριστικό περιλαμβάνει το σορτάρισμα της λίστας με τα αιτήματα φιλίας, με το να τα βλέπεις με χρονολογική σειρά, απ’ το παλιότερο στο νεότερο ή απ’ το νεότερο στο παλιότερο, ανάλογα με το τι θα επιλέξεις!
Υπάρχει επίσης μια default επιλογή, η οποία θα βάζει τα friend requests σε μια απλή σειρά και θα τα βλέπουμε όπως τα βλέπαμε πριν τις μεγάλες αλλαγές που χάλασαν τελείως τη λίστα με τα αιτήματα φιλίας μας!
Το Facebook “ακούει” τα ηχητικά μας;
Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη του Bloomberg, η οποία μάλιστα επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο τον κολοσσό των social media, σχετικά με τα ηχητικά μηνύματα που αποστέλλονται μέσω του Messenger και τα οποία καταγράφονται από διάφορες υπηρεσίες. Οι εργαζόμενοι του Facebook… έστηναν αυτί και κατέγραφαν τα ηχητικά μηνύματα που άφηναν οι χρήστες, περνώντας τα σε κείμενο. Η εταιρεία αναγκάστηκε να απαντήσει στο Bloomberg και αντί να καθησυχάσει άπαντες με κάποια διάψευση, ουσιαστικά επιβεβαίωσε ότι ακολουθούσε αυτήν την πρακτική.
«Πλέον, έχουμε σταματήσει να χρησιμοποιούμε αυτήν την τακτική. Όλη αυτή η διαδικασία έγινε για λόγους δοκιμής, ώστε να δούμε εάν η AI του Facebook ερμήνευε σωστά τα μηνύματα που λάμβανε». Η εξήγηση δόθηκε μεν, αλλά δεν υπήρξε καμία διευκρίνιση σχετικά με τον λόγο που η εταιρεία έψαχνε την ερμηνεία των μηνυμάτων. Ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι τα στοιχεία που μάζευε η εταιρεία από τα ηχητικά μηνύματα χρησιμοποιείται για λόγους διαφήμισης, ή και χειραγώγησης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας