Κακά μαντάτα για τη χώρα. Ήρθε «σκοταδισμός». Έτσι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ και έχει λόγους να το υποστηρίζει, αφού η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, αποφάσισε, άκουσον – άκουσον, να επαναφέρει την αριστεία στο εκπαιδευτικό σύστημα και να διαταράξει τη μέθοδο «χαλκομανία» της προηγούμενης κυβέρνησης που πολύ επιστημονικά προέβλεπε την ισοπέδωση όλων προς τα κάτω μέχρι να γίνουν όλοι και όλα ίσιωμα και να μην ξεχωρίζει κανείς από κανέναν σε τίποτα. Διότι ως γνωστόν τα μότο που πρέπει να διαπαιδαγωγούν τα παιδιά είναι «η αριστεία είναι ρετσινιά» και η «καριέρα είναι χολέρα».
Και το κακό με την Κεραμέως είναι ότι δεν αρκείται στην επαναφορά της αριστείας, αλλά επαναφέρει και την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης μέσω της Παιδείας, λειτουργεί δηλαδή σύμφωνα με την συνταγματική επιταγή. Αν είναι δυνατόν. Άσε που δεν κάνει και τίποτα για να μην αναγράφεται το θρήσκευμα στο απολυτήριο. Άλλο και αυτό. Το ξεκαθαρίζει η «Αυγή», εξάλλου, ότι οδεύουμε «ολοταχώς προς το 1950» και διευκρινίζει: «Αμηχανία, σιωπή και καμία δέσμευση από τη Ν. Κεραμέως για την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων σχετικά με την αναγραφή του θρησκεύματος στα απολυτήρια και την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών. Επανέρχονται το «ανταγωνιστικό» μοντέλο για την επιλογή του σημαιοφόρου στα δημοτικά σχολεία και οι αχρείαστες διαμάχες με την εμπλοκή γονέων, δασκάλων και παιδιών. Αντιεκπαιδευτική και αντιεπιστημονική δήλωση της υπουργού: Η Ιστορία δεν πρέπει να έχει κοινωνικό χαρακτήρα, αλλά να αναπτύσσει εθνική συνείδηση!»
Και αυτό κατά την «Αυγή» είναι κακό. Λογικό. Μισούν την (ελληνική) εθνική συνείδηση, την (ελληνική) θρησκεία, γενικά οτιδήποτε συνιστά συστατικό της εθνικής ταυτότητας περισσότερο απ’ ό, ό,τι οι δαίμονες τον αγιασμό και οι βρικόλακες το σκόρδο. Είναι οι άνθρωποι που αδημονούν να ευχηθούν «Καλό Κουρμπάν Μπαϊράμ» στους μουσουλμάνους, αλλά ποτέ «Καλά Χριστούγεννα», «Καλή Ανάσταση» ή Καλό Πάσχα» στους Έλληνες, μόνο «Καλές Γιορτές» και αν, διότι η θρησκεία είναι κακή αν είναι ελληνική εφόσον σχετίζεται με την εθνική ταυτότητα και ως γνωστόν για τον ΣΥΡΙΖΑ η ελληνική εθνική ταυτότητα είναι χειρότερη από την αριστεία και την καριέρα μαζί, είναι και ρετσινιά και χολέρα.
Μίσος για το έθνος
Το κάνει πιο λιανά ο Παύλος Πολάκης: «ΟΧΙ κυρία Κεραμεως!! Δεν σας νοιάζει τόσο η ανάπτυξη “εθνικής συνείδησης” μέσα από το μάθημα της ιστορίας , αλλά η ΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ταξικής συνείδησης στα παιδιά των φτωχότερων λαϊκών στρωμάτων !!!-ΟΧΙ κυρία Κεραμέως .Δεν είστε φιλελεύθερη αστός πολιτικός .Είστε μίξη βαλκάνιας ορθόδοξης ταλιμπανικής Ακροδεξιάς με το νεοφιλευθερισμό της Θάτσερ!!!Ο κρότος θα είναι μεγάλος…. γιατί επιστροφή στην εποχή της “διάπλασης των Παίδων” ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ!!!».
Δεν ξέρω αν το κάνουν ασυνείδητα ή αν συνειδητά προβάλουν ως πολιτική τον κατακερματισμό της ελληνικής κοινωνίας και της εθνικής ενότητας, αλλά μικρή σημασία έχει αφού ή έτσι ή αλλιώς ομολογούν ότι στόχος τους είναι ο κοινωνικός αυτοματισμός και η διασπορά μίσους μεταξύ των κοινωνικών στρωμάτων. Δεν θέλουν να ξεφύγουν οι φτωχοί από τη φτώχεια και να προσπαθήσουν να ανέλθουν οικονομικά και να βελτιώσουν το βιοτικό τους επίπεδο, αλλά να παραμένουν φτωχοί από ιδεολογία και να μισούν όποιον έχει περισσότερα και αυτό να συμβαίνει σε όλη την πυραμίδα, έως ότου κανιβαλιστούμε μεταξύ μας.
Οι άνθρωποι δεν είναι πολιτικός φορέας, πολιτικό αυτοάνοσο είναι που στρέφεται εναντίον του φέροντος οργανισμού μέχρι να τον καταστρέψει. Όσο μισούν την εθνική ταυτότητα, το ίδιο αποστρέφονται και την κοινωνική ανέλιξη και κατά βάθος τον ίδιο τον πολιτισμό, διότι η εξέλιξη του πολιτισμού και η πρόοδος βασίστηκαν στην άμιλλα και τον ανταγωνισμό των εθνών και των ατόμων και στην έμφυτη τάση του ανθρώπου να εξελίσσεται, να προοδεύει και να υπερισχύει. Γι’ αυτό τα προηγμένα έθνη δημιούργησαν ήθη, θεσμούς, νόμους και πολιτικά συστήματα που θα τιθασεύουν τη βία την οποία εγγενώς φέρει η ιστορική εξέλιξη και θα οριοθετούν τις συμπεριφορές, τα πάθη και τα ένστικτα. «Αίεν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων, μηδέ γένος πατέρων αισχυνέμεν» αλλά και «Ήλιος ουχ υπερβήσεται μέτρα»… Α, να μην ξεχάσω, γι’ αυτό μισούν και την Ιστορία.