Nέα της αγοράς

Επιτυχημένη η συμμετοχή της Green Cola στην Anuga

Επιτυχημένη η συμμετοχή της Green Cola στην Anuga
Επιχειρηματικές συναντήσεις και θερμή ανταπόκριση, στην καρδιά της μεγαλύτερης εμπορικής έκθεσης τροφίμων και ποτών παγκοσμίως.

H Green Cola και η πράσινη πλευρά των αναψυκτικών ταξίδεψαν μέχρι τη Γερμανία στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην εμπορική έκθεση Anuga 2019, το Ν.1 γεγονός στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών παγκοσμίως. Η έκθεση που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 5 με 9 Οκτωβρίου, συγκέντρωσε 7,590 συμμετοχές εκθετών από 106 χώρες και περισσότερους από 170,000 εμπορικούς επισκέπτες από 201 χώρες συνολικά.

Σημειώνεται ότι το ποσοστό συμμετοχής των εκτός Γερμανίας εμπορικών επιχειρήσεων που έλαβαν μέρος στην έκθεση άγγιξε το 90%, επιβεβαιώνοντας ότι, λίγο πριν την συμπλήρωση ενός αιώνα από τη λειτουργία της διοργάνωσης, η Anuga συνεχίζει να παραμένει το σημείο αναφοράς αλλά και η κοινή πλατφόρμα για τους ανθρώπους της βιομηχανίας που έρχονται κοντά για να συνομιλήσουν και να εργαστούν για το μέλλον στο οποίο προσβλέπουν.

Η Green Cola και τα στελέχη της εταιρείας τόσο από την Ελλάδα όσο και από το διεθνές της δίκτυο, βρέθηκαν στον παλμό των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων και ποτών για πέντε ολόκληρες ημέρες, καλωσορίζοντας παραπάνω από 6000 καταναλωτές στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερό της, πραγματοποιώντας πλήθος επιχειρηματικών συναντήσεων με σημαντικές προοπτικές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλη η προϊοντική γκάμα της Green Cola & Family συνάντησε μεγάλη αποδοχή τόσο από τους επισκέπτες όσο και από το επιχειρηματικό κοινό, όχι μόνο για την αναζωογονητική και απολαυστική της γεύση, αλλά και για το γεγονός ότι η βάση της δημιουργίας τους στηρίζεται στην ιδέα ενός υγιεινού διατροφικού μοντέλου με τη χρήση φυσικών συστατικών, όπως τα γλυκαντικά από το φυτό stevia, η καφεΐνη από πράσινους κόκκους καφέ, η απουσία ζάχαρης και ασπαρτάμης, η υψηλή περιεκτικότητα σε χυμό και πολλά άλλα χαρακτηριστικά.

Η συμμετοχή της Green Cola για πρώτη φορά στην έκθεση Anuga 2019, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης της εταιρείας στην κατεύθυνση της διεθνοποίησής της.

Μάλιστα, το πλάνο εξωστρέφειας, βρίσκει αυτή τη στιγμή την Green Cola σε 25 αγορές, ενώ το brand της έχει κατοχυρωθεί συνολικά σε 140, γεγονός που υποδηλώνει την τάση προόδου που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια για τις νέες αγορές.

Όπως σημείωσε ο κ. Γιώργος Βενιέρης, Γενικός Διευθυντής της Green Cola:

« Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι από τα αποτελέσματα της συμμετοχής μας στην έκθεση Anuga και αυτό γιατί το ενδιαφέρον του εκθεσιακού κοινού αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου ήταν πάρα πολύ μεγάλο. Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με αγοραστές χωρών στις οποίες η Green Cola & Family δεν έχει ακόμη εισέλθει, αλλά και να ενδυναμώσουμε τις επιχειρηματικές σχέσεις που έχουμε αναπτύξει με το υφιστάμενο πελατολόγιό μας. Πρέπει να πούμε ότι η Ελλάδα, στην παρούσα έκθεση, συγκαταλέγεται στο top 10 των χωρών με τις περισσότερες συμμετοχές εκθετών.

Αυτό σημαίνει ότι η χώρα μας, μπορεί να παίξει στρατηγικό ρόλο στο μέλλον της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών τόσο στον ευρωπαϊκό χάρτη όσο και- γιατί όχι- παγκοσμίως. Η Green Cola είναι ένα παράδειγμα επιχειρηματικής καινοτομίας που άνοιξε το δρόμο σε κάτι που δεν υπήρχε, καταφέρνοντας όχι μόνο να καλύψει το κενό αλλά και να δώσει «πράσινο φως» σε άλλες βιομηχανίες αναψυκτικών να αφουγκραστούν την ίδια ανάγκη. Από τη συμμετοχή μας στην Anuga, επιστρέψαμε με μια πεποίθηση: ότι η Green Cola & Family έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης ακόμη και ότι το ταξίδι της πράσινης πλευράς των αναψυκτικών θα συνεχίσει να μεγαλώνει όλο και περισσότερο».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments