Πολιτική

Υπουργείο παιδείας: Τι περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο

Υπουργείο παιδείας: Τι περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο
Υπουργείο παιδείας: Στη δημοσιότητα θα δοθεί σήμερα το νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας.

Υπουργείο παιδείας: Διατάξεις για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα σήμερα, Τετάρτη, για να τεθεί σε διαβούλευση στο opengov. Η ηγεσία του υπουργείου θα παραχωρήσει το μεσημέρι συνέντευξη Τύπου, με αφορμή το νομοσχέδιο.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν δει ήδη το φως της δημοσιότητας, το σχέδιο νόμου σε ό,τι αφορά τη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα έχει αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, πλαίσιο αξιολόγησης σχολείων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Επίσης, αναμένεται να αναφέρεται και στο πλαίσιο λειτουργίας και την ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων, ενώ πρόκειται να εισαχθούν και νέες θεματικές ενότητες για το νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο.

Σχετικά με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα περιλαμβάνει ρυθμίσεις για τη σύμπραξη ελληνικών πανεπιστημίων με πανεπιστήμια του εξωτερικού, ρυθμίσεις που θα αφορούν τις πρυτανικές εκλογές και τις μετεγγραφές φοιτητών. Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να τεθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή μέσα στον Μάιο.

Πανελλαδικές εξετάσεις:

Όπως επανειλημμένα έχει δηλώσει η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στόχος είναι οι πανελλαδικές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο. Πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου είναι οι μαθητές της Γ’ Λυκείου και επιδιώκεται οι πανελλαδικές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο, όσο πιο κοντά στις ημερομηνίες και να ολοκληρωθούν μέσα στον Ιούλιο. Σύμφωνα με την υπουργό, ο μόνος λόγος να μετατεθούν οι εξετάσεις για τον Σεπτέμβριο θα ήταν αν οι ειδικοί έκριναν ότι δεν πρέπει να υπάρξει συγχρωτισμός στην ίδια τάξη, υπενθυμίζοντας ότι όλα εξαρτώνται από τον ΕΟΔΥ.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments