Κόσμος

Αirbnb κορωνοϊός: Αναλυτικά οι κανόνες υγιεινής που εξέδωσε η εταιρεία

Αirbnb κορωνοϊός: Αναλυτικά οι κανόνες υγιεινής που εξέδωσε η εταιρεία
Αirbnb κορωνοϊός: Το πλήρες πρωτόκολλο της εταιρείας. Τι πρέπει να κάνουν τόσο οι οικοδεσπότες όσο και οι πελάτες.

Αirbnb κορωνοϊός: Στο φως της δημοσιότητας ήλθε ένα πρωτόκολλο που εξέδωσε η εταιρεία και αφορά τους κανόνες καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων που περιλαμβάνει στην πλατφόρμα της, με σκοπό να καθησυχάσει τους πελάτες της και να επέλθει και πάλι δριμύτερη, στην αγορά. Συγκεκριμένα από τον Μάιο αναμένεται να ξεκινήσει η πρωτοβουλία της αυτή κατά την όποια προβλέπεται να δίδεται πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν σύμφωνα με τις συστάσεις των αμερικανικών υγειονομικών αρχών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Airbnb:

«Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη», υπογράμμισε η εταιρεία σε ανακοίνωση.

Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19

Oι πληροφορίες θα αφορούν τη χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές», αναφέρει η Airbnb. Η σύσταση προς τους οικοδεσπότες είναι επίσης να αφήνουν να περνά ένα 24ωρο για να δεχθούν έναν νέο πελάτη.

Τι προβλέπεται στο πρωτόκολλο

  • Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη.
  • Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.

Η εταιρεία αποδέσμευσε στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας της και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων. «Αν και δεν μπορούμε ποτέ να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους του ταξιδιού και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη εξελίσσεται συνεχώς, αυτή η πρωτοβουλία (σχετικά με τους νέους κανόνες υγιεινής) έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει και να προστατεύσει τους συνεργάτες μας», τόνισε η εταιρεία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments