Ελλάδα

Κορωνοϊός ψυχολογική υποστήριξη: Σχεδόν 70.000 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο 1110

Κορωνοϊός ψυχολογική υποστήριξη: Σχεδόν 70.000 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο 1110
Κορωνοϊός ψυχολογική υποστήριξη: Τις 70.000 φτάνουν οι κλήσεις από πολίτες στο τηλεφωνικό κέντρο 1110 για ψυχολογική υποστήριξη και άλλα θέματα εν μέσω κορωνοϊού.

Κορωνοϊός ψυχολογική υποστήριξη: Τις 70 χιλιάδες πλησιάζουν οι κλήσεις στο τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110. Η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει ο ΙΣΑ και η Περιφέρεια Αττικής είναι πολύ μεγάλη, γεγονός που αποδεικνύει την ανάγκη μιας τέτοιας υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό πλησίασαν τους 70.000. Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορονωϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 33,6 % ρωτά για ιατρικά θέματα αναφορικά με τον κορονωϊό, το 9,1 % ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 53,3 % ζητά ενημέρωση για θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3.5% των πολιτών καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας, το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία «Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer» και το 0,1 % απευθύνεται στο τμήμα Ψυχολογικής – Συμβουλευτικής υποστήριξης για γονείς και παιδιά.

Ποιοι τηλεφωνούν περισσότερο

Να σημειωθεί ότι το 55% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 45% από άνδρες. Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%. Το Τηλεφωνικό Κέντρο 1110 λειτουργεί 24 ώρες την εβδομάδα με την συμμετοχή 170 εθελοντών που το στελεχώνουν, 91 ιατρών, 21 ψυχολόγων και 52 τηλεφωνικών πρακτόρων, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση από το Συντονιστικό κέντρο σε εναρμόνιση με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Οι εθελοντές παρέχουν τις υπηρεσίες τους είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο συχνά επισκέπτεται ο Πρόεδρος του ΙΣΑ και Περιφερειάρχης Αττικής, είτε με on call σύνδεση απ’ όπου κι αν βρίσκονται, δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με τον COVID-19, στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, ή στα ιατρεία τους. Οι 170 εθελοντές του 1110 είναι γιατροί του Δημοσίου, του ΕΣΥ, στρατιωτικοί γιατροί, ή ιδιώτες γιατροί και ψυχολόγοι.

Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΙΣΑ και Περιφερειάρχης, Γιώργος Πατούλης επισημαίνει: «Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments