ΕΟΤ παραιτήσεις:Υπό παραίτηση 4 μέλη του ΔΣ
Τριγμούς στον ΕΟΤ έχει προκαλέσει η άρνηση τεσσάρων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου να υπογράψουν την απευθείας ανάθεση της τουριστικής καμπάνιας στην εταιρεία Marketing Greece. Τα τέσσερα μέλη έχουν θέσει τις παραιτήσεις τους στη διάθεση του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη εξαιτίας της απευθείας ανάθεσης της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας μας ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ, στην εταιρεία Marketing Greece της οποίας η Διευθύνων Σύμβουλος είναι η σύζυγος κορυφαίου παράγοντα του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων. Την παραπάνω είδηση αποκάλυψε η εφημερίδα “Εστία” η οποία αναφέρει ότι αν οι παραιτήσεις των τεσσάρων σε σύνολο εννέα μελών γίνουν αποδεκτές τότε θα είναι η πρώτη φορά στα 70 χρόνια λειτουργίας του ΕΟΤ.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι την Πέμπτη έχει προγραμματιστεί εκδήλωση για την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας της χώρας μας στον τουρισμό και μάλιστα αυτό θα γίνει παρουσία του πρωθυπουργού ο οποίος θα μιλήσει και στην εκδήλωση. Η παρουσίαση θα γίνει στον θερινό σινεμά CINE Αίγλη στο Ζάππειο όπου θα παρουσιαστεί και το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.
Να επισημάνουμε ότι στις 11 Μαϊου η τομεάρχης Τουρισμού του Σύριζα Κατέρινα Νοτοπούλου είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για την καταστρατήγηση των όρων διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης με όρους υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων, με την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece, του συνόλου της τουριστικής προβολής της χώρας μας, ανεξαρτήτως της αξίας της σύμβασης και κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων. Την ερώτηση υπέγραφαν και 41 βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Στις αρχές του χρόνου η Κατερίνα Νοτοπούλου είχε καταθέσει επίκαιρη ερώτηση με αφορμή την καμπάνια “Oh My Greeceη οποία προέβαλε την Ελλάδα στο εξωτερικό. Τότε ο υπουργός τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης είχε απαντήσει ενώ με αφορμή την διαμάχη των δυο πολιτικών η Marketing Greece είχε εκδώσει ανακοίνωση, όπου διευκρίνιζε ότι η καμπάνια “Oh My Greece|Unlock the feeling”, η οποία πρόβαλλε την Ελλάδα στο διεθνές κοινό, υλοποιήθηκε με τη χορηγία 27 ιδιωτικών επιχειρήσεων του τουριστικού και ευρύτερου επιχειρηματικού τομέα της Ελλάδας και ουδέποτε χρηματοδοτήθηκε από τον ΕΟΤ. Η Marketing Greece τόνισε ότι παραχώρησε δωρεάν την καμπάνια στο Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, οι οποίοι με τη σειρά τους την ενέταξαν στο διαφημιστικό πρόγραμμα του οργανισμού.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας