Κυριάκος Μητσοτάκης τουρισμός: Η καμπάνια «Restart Tourism» ξεκίνησε
Η εκδήλωση στην «Αίγλη» του Ζαππείου για την καμπάνια «Restart Tourism» ήταν λιτή και σύντομη, όπως και η τοποθέτηση του πρωθυπουργού. Κεντρικά πρόσωπα στην εκδήλωση ήταν ο επικεφαλής δημιουργικού της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Στιβ Βρανάκης και η επικεφαλής της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, οι οποίοι επιμελήθηκαν της καμπάνιας.
Να σημειωθεί πως θα υπάρξει ξεχωριστή καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό, ενώ, όπως διευκρινίζουν κυβερνητικά στελέχη, ο ΕΟΤ δεν θα παρακάμπτεται, κι αντιθέτως τονίζεται πως ο Οργανισμός τελευταία φορά έκανε εθνική καμπάνια το 2008.
«Ανοίγουμε τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός. «Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κορωνοϊού. Αυτό όμως αλλάζει. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί ακούσαμε τους ειδικούς. Και αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα», είπε ο κ. Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός συνέχισε: «Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από αεροδρόμια που βρίσκονται στη λίστα της EASA και έχουν χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Το ίδιο δεν θα ισχύει για προορισμούς που έχουν υψηλά επιδημιολογικά φορτία».
«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια διαφορετική Ελλάδα», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός. «Ανοίγουμε το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε πως το σποτ που παρουσιάστηκε «είναι πολύ ευρηματικό». «Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά», είπε στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης.
Απευθυνόμενος στους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού, τόνισε: «Το κυριάρχο συναίσθημα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος. Τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι; Που θα πάει η οικονομία; Τι θα γίνει τον χειμώνα; Κάνουμε ό, τι περνάει από το χέρι μας ώστε να ελαφρύνουμε τους εργαζόμενους. Οι εργοδότες να εκμεταλλευτούν τα σχήματα αυτά για να διαφυλάξουν όσο το δυνατό περισσότερες θέσεις εργασίας φέτος το καλοκαίρι. Είμαστε πάντα έτοιμοι στηρίξουμε τον κλάδο του τουρισμού αλλά και τους συναφείς κλάδους. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο, για να στηρίξει τον κόσμο της εργασίας».
Επίσης, τόνισε πως σύντομα θα γίνουν οι ανακοινώσεις του υπουργείου Τουρισμού για την στήριξη του εσωτερικού τουρισμού. Ο κ. Μητσοτάκης εκτίμησε πως τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το πρώτο τρίμηνο ήταν «σχετικά ενθαρρυντικά. Αυτό λέει σε εμένα ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή. Το δεύτερο τρίμηνο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο, και ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλά στο τρίτο τρίμηνο. Ελπίζουμε να υποδεχθούμε με ασφάλεια τους επισκέπτες».
Το σποτ του υπουργείου Τουρισμού
Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That’s Greek Summer. #VisitGreece pic.twitter.com/2dcSvUICWg
— Υπουργείο Τουρισμού (@MinTourGR) June 4, 2020
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας