Πολιτική

Βαρουφάκης περιοδεία: Διήμερη επίσκεψη εργασίας στη Ρόδο

Βαρουφάκης περιοδεία: Θα παρουσιάσει την ολοκληρωμένη πρόταση νόμου του ΜέΡΑ25 για την προστασία των πολιτών από την εντεινόμενη οικονομική κρίση.

Διήμερη επίσκεψη εργασίας στη Ρόδο την Κυριακή 5 Ιουλίου και τη Δευτέρα 6 Ιουλίου θα πραγματοποιήσει ο πρόεδρος της ΚΟ και γραμματέας του ΜέΡΑ25, Γιάνης Βαρουφάκης.

Ποιοι θα είναι μαζί του; 

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως τον κο Βαρουφάκη θα συνοδεύουν οι βουλευτές του κόμματος Φωτεινή Μπακαδήμα και Γιώργος Λογιάδης. Η αντιπροσωπεία του ΜέΡΑ25 θα έχει συναντήσεις με φορείς και εργαζόμενους του νησιού, καθώς και με φίλους και τοπικά στελέχη του κόμματος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο κος Βαρουφάκης, σε συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης τη Δευτέρα στις 12:00, θα παρουσιάσει την ολοκληρωμένη πρόταση νόμου του ΜέΡΑ25 για την προστασία των πολιτών από την εντεινόμενη οικονομική κρίση.

«Το έργο έχει ήδη καθυστερήσει»

Ο πρώην υπουργός Οικονομικών της πρώτης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, πριν από λίγες ημέρες, τόνισε την ανάγκη «να διαφυλαχθεί η πολιτιστική κληρονομιά», εν μέσω της πανδημίας που πλήττει και την οικονομία, έπειτα από την επίσκεψη του στο εργοτάξιο του μετρό στο σταθμό Βενιζέλου και στην πλατεία της αρχαίας ρωμαϊκής αγοράς, όπου συζήτησε με μέλη κίνησης πολιτών που αντιτίθενται στην απόσταση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων.

Τάχθηκε κατά της απόσπασης των αρχαιοτήτων, ενώ προσέθεσε ότι το έργο του μετρό έχει ήδη καθυστερήσει και προέβλεψε ότι δεν θα παραδοθεί το 2023. Ο κος Βαρουφάκης υποστήριξε ότι, μέσω πανδημίας και «οικονομικής πανδημίας» είναι εύκολο να αμελήσουμε την πολιτιστική κληρονομιά μας και συμπλήρωσε ότι η κυβέρνηση «ετοιμάζεται να συγκαλύψει ένα έγκλημα εναντίον αυτής της πολιτιστικής κληρονομιάς».

«Η κυβέρνηση παραπλανά…»

Υποστήριξε, ότι, όταν «για λόγους που ελέγχονται ως απολύτως αναποτελεσματικοί και από οικονομικής πλευράς» επιλέγεται η πρακτική της απόσπασης και επανατοποθέτησης, που «εξ ορισμού, εγκυμονεί κινδύνους για τα αρχαία τα οποία αποσπώνται», χάνεται επίσης και «η αρχική πολεοδομική δομή», όπου και αν αυτά επανατοποθετηθούν, ακόμη και σε μικρή απόσταση από την αρχική θέση.

«Βλέπετε, ότι τα έργα του μετρό έχουν καθυστερήσει ένα χρόνο. Αν ήταν μια συζήτηση πριν από δύο τρία χρόνια θα είχε πιο μεγάλη λογική. Τώρα όμως είναι και οικονομικά αναποτελεσματικό, δεν υπάρχει καμία περίπτωση το μετρό να παραδοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης το 2023. Ούτε η κυβέρνηση το πιστεύει αυτό, παραπλανά, δεν έχει πειστεί καν ή ίδια γι’ αυτό και διακινδυνεύει αυτή την κληρονομιά μας», τόνισε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο