Αθλητισμός

Μπαρτσελόνα NIKE: Κόντρα ανάμεσα στους Καταλανούς και την εταιρεία

Μπαρτσελόνα NIKE: Οι Καταλανοί και η αμερικανική εταιρεία μάλλον περνούν μια δύσκολη περίοδο στην επιχειρηματική σχέση τους.

H Μπαρτσελόνα και η NIKE συνεργάζονται από το -μακρινό πλέον- 1998. Οι Καταλανοί και η αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία δεν είναι, λοπόν, άγνωστες μεταξύ τους. Όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα Mundo Deportivo, οι σχέσεις τους δεν περνούν την καλύτερη φάση. Ποιος ο λόγος;

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αιτία του κακού είναι κάποιες ελαττωματικές παρτίδες με τις νέες εμφανίσεις της Μπάρτσα που παρέδωσε η εταιρεία στην ομάδα. Οπως αναφέρει η συγκεκριμένη εφημερίδα, η NIKE παρέδωσε στην Μπαρτσελόνα κάποιες παρτίδες από τη νέα εμφάνιση των «μπλαουγκράνα» για την ερχόμενη σεζόν, οι οποίες δεν σε καλή κατάσταση.

Η διοίκηση του συλλόγου αντέδρασε με δυσαρέσκεια, καθώς δεν μπορεί να διαθέσει άμεσα τις συγκεκριμένες παρτίδες με τις φανέλες στους οπαδούς της ομάδας, με αποτέλεσμα να υπάρχει καινούργια «χασούρα». Άλλωστε, έχει προηγηθεί η διακοπή λόγω του κορωνοϊού, ενώ δεν υπάρχουν έσοδα από τα εισιτήρια λόγω των μέτρων μη εξάπλωσης της πανδημίας.

Η εφημερίδα επισημαίνει πως η Μπάρτσα έχει διαμηνύσει στην αμερικάνικη πολυεθνική ότι θα πρέπει να επωμιστεί την ευθύνη και να καλύψει την οικονομική ζημία που υπέστη η ομάδα. Βέβαια, από την άλλη πλευρά, η εταιρεία δεν φαίνεται να δείχνει διάθεση να επωμιστεί αυτό το βάρος. Έτσι, δεν αποκλείεται οι δύο πλευρές να οδηγηθούν στα δικαστήρια το επόμενο διάστημα για να βρεθεί μια λύση.

Δείτε τη νέα φανέλα της Μπαρτσελόνα

Μια παράδοση που κατέρρευσε

Να θυμίσουμε ότι η Μπαρτσελόνα μέχρι τo 2011 δεν είχε σπόνσορα στη φανέλα της, μια πολιτική που έμελλε να αλλάξει. Αυτό έγινε σταδιακά. Αρχικά, το 2006 η Μπαρτσελόνα διαφήμιζε τη UNISEF, αλλά δεν έπαιρνε χρήματα για αυτό. Αντίθετα, σύμφωνα με το soccer.com, έδινε 1,5 εκατομμύριο δολάρια στη φιλανθρωπική οργάνωση, ενισχύοντας το έργο της.

Τελικά, το 2011 το ίδρυμα του Κατάρ (Qatar Foundation) συμφώνησε με την Μπάρτσα να είναι ο κύριος σπόνσοράς της, το σήμα της Unisef πήγε στο πίσω μέρος της φανέλας και από το 213 η ομάδα της Καταλωνίας ξεκίνησε να διαφημίζει μια κανονικότατη εταιρεία: την Qatar Airways. Από το 2017/18, βασικός σπόνσορας έγινε η ιαπωνική Rakuten, ενώ στη φανέλα υπήρχαν ή υπάρχουν τα logo των Intel, Beko, Gatorade και UNICEF. Μια παράδοση δεκάδων χρόνων κατέρρευσε…

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο