Θεσσαλονίκη ΟΑΣΘ: «Αναγκαστικός» συνωστισμός στα λεωφορεία της πόλης
Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη δεν επαρκούσαν και πριν από την πανδημία, με ουρές στις στάσεις και το αδιαχώρητο εντός των οχημάτων να είναι σκηνές από την καθημερινότητα της πόλης εδώ και χρόνια. Τώρα όμως με την πανδημία και εν μέσω θερινής περιόδου, οι εικόνες συνωστισμού δημιουργούν ανησυχία για το τι μπορεί αυτό να σημάνει αναφορικά με τη δημόσια υγεία στην πόλη. Πολίτες και οδηγοί περιγράφουν την δραματική κατάσταση των συγκοινωνιών.
Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα έντονο στις γραμμές κορμού και κυρίως τις ώρες αιχμής, όπως αναφέρει το thesstoday.gr. Συγκεκριμένα, χθες στο λεωφορείο της γραμμής 10 περίπου στις 12:00 το μεσημέρι, όχι μόνο δεν τηρούνταν οι απαραίτητες αποστάσεις, αλλά αρκετός κόσμος ήταν όρθιος, σχεδόν αγκαλιασμένος σε συνθήκες έντονου συνωστισμού.
Σύμφωνα με δηλώσεις επιβάτη, αυτή η κατάσταση παρατηρείται καθημερινά, με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ να αργούν όλο και περισσότερο:
«Υπήρξε μέρα που έκανα 1.30 ώρα να μετακινηθώ από την Σταυρούπολη έως την Αριστοτέλους. Φτάνει πια η κοροϊδία και οι ψεύτικες υποσχέσεις με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Δεν είναι λογικό να λένε κάτι καινούριο κάθε μήνα, αλλά εδώ και χρόνια να έχουμε τα ίδια λεωφορεία, με την μόνη διαφορά να λιγοστεύουν αντί να αυξάνονται. Η κατάσταση με τον κορονοϊό δεν βοηθάει, πόσο ασφαλή μπορεί να σε κρατήσει μόνο η μάσκα με τόσους ανθρώπους κολλημένους γύρω σου;» καταλήγει ο ίδιος.
«Αν οι νέοι δυσκολεύονται να αναπνεύσουν και να αντέξουν αυτές τις συνθήκες, ας σκεφτούμε τους ηλικιωμένους ή άτομα με αναπνευστικά προβλήματα. Ίσως όταν αρχίσουν οι λιποθυμίες μέσα στα αστικά, καταλάβουν πως πρέπει να λάβουν ισχυρότερα μέτρα. Η θερμοκρασία σίγουρα φτάνει πάνω από 35 βαθμούς Κελσίου.» δηλώνει επιβάτης.
Πάνω από τα μισά λεωφορεία είναι εκτός λειτουργίας δηλώνει ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων, Δημήτρης Τσερμενίδης, επισημαίνει πως το πρόβλημα ξεκινάει από την έλλειψη λεωφορείων και όχι των οδηγών. «Με τους οδηγούς που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή, θα μπορούσαμε να είχαμε στους δρόμους 400-450 λεωφορεία. Βέβαια, λειτουργούν μόνο περίπου 180, ούτε καν τα μισά, με τα περισσότερα να έχουν βλάβες. Δεν θα είχε νόημα αν είχαν ανακληθεί άδειες, καθώς χωρίς λεωφορεία, πολλοί οδηγοί μένουν άπραγοι» αναφέρει.
«Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον οδηγούς, τι να τους κάνουμε όταν δεν υπάρχουν λεωφορεία που να λειτουργούν. Όσον αφορά τα νέα μέτρα, όσο μπορούμε βοηθάμε την κατάσταση με τον συνωστισμό και τις μάσκες. Υπήρξαν περιστατικά με οδηγούς να τσακώνονται λόγω αυτού» σημείωσε ο ίδιος.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας