Τεχνολογία

Facebook Apple: Συγκρούονται λόγω των αλλαγών περί ιδιωτικότητας στο iOS 14

Facebook Apple: Συγκρούονται λόγω των αλλαγών περί ιδιωτικότητας στο iOS 14
Facebook Apple: Οι αλλαγές στον τομέα της ιδιωτικότητας στο iOS 14 έχουν γίνει σημείο τριβής.

Το λειτουργικό σύστημα της Apple, το iOS 14 είχε βάλει σε σκέψεις από το καλοκαίρι του 2020 το Facebook καθώς, σύμφωνα με τη δημοφιλή εφαρμογή, θα μπορούσε να έχει μεγάλο αντίκτυπο στους εκδότες που συνεργάζονται με το δίκτυο διαφημίσεών του.

Το Facebook φοβάται πολύ ότι το tracking στο iOS θα βλάψει τα έσοδα από διαφημίσεις βραχυπρόθεσμα και το πιο σημαντικό θα βλάψει τους αλγόριθμους τους μακροπρόθεσμα. Στηρίζοντας την Epic στο μήνυμά της εναντίον της Apple, προσπαθούν να ζητήσουν από τα δικαστήρια να αναγκάσουν την Apple να παραιτηθεί από τον έλεγχο που ασκεί στο App Store.

«Πολλές μικρές επιχειρήσεις έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για την αναγκαστική αναβάθμιση λογισμικού της Apple, η οποία θα περιορίσει τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να τρέχουν προσωποποιημένες διαφημίσεις, οι οποίες θα φτάνουν στους πελάτες τους αποτελεσματικά».

Οι αλλαγές στον τομέα της ιδιωτικότητας στο iOS 14 έχουν γίνει σημείο τριβής, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, μεταξύ Facebook και Apple, καθώς η δεύτερη έχει κάνει πολύ πιο αυστηρούς τους κανόνες και αυτό δεν αρέσει στο Facebook το οποίο έχει ξεκινήσει καμπάνια ολοσέλιδων διαφημίσεων σε εφημερίδες όπως οι New York Times, Washington Post, Wall Street Journal και άλλες, στις οποίες κατακρίνει τη στρατηγική της Apple.

«Ενώ ο περιορισμός των προσωποποιημένων διαφημίσεων επηρεάζει και μεγαλύτερες εταιρίες όπως εμάς, οι αλλαγές αυτές θα είναι καταστροφικές για τις μικρές επιχειρήσεις, επιπλέον των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τώρα. Οι μικρές επιχειρήσεις αξίζουν να ακουστούν. Ακούμε τις ανησυχίες σας και σας υποστηρίζουμε».

Από την άλλη, η Apple απάντησε στο Facebook λέγοντας πως απλά υποστηρίζει τους χρήστες της. «Θεωρούμε πως πρόκειται για ένα απλό θέμα υπεράσπισης των χρηστών μας. Οι χρήστες πρέπει να ξέρουν πότε συλλέγονται τα δεδομένα τους και μοιράζονται με άλλες εφαρμογές και websites και πρέπει να έχουν την επιλογή να το επιτρέψουν αυτό ή όχι».

«Το App Tracking Transparency στο iOS 14 δεν απαιτεί από το Facebook να αλλάξει την προσέγγισή του στην παρακολούθηση των χρηστών και στη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων, απλά απαιτεί να δώσει στους χρήστες την επιλογή».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments