Πολιτική

Νίκος Παππάς: Υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση μεγάλων έργων

Νίκος Παππάς: Άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για «καθυστέρηση» στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης λέγοντας ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το παρέλαβε στο 30% και το παρέδωσε στο 75%.

Ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς τόνισε πως την περίοδο 2015 με 2019 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ξεμπλόκαρε έργα τα οποία είχαν βαλτώσει για χρόνια και δεν ισχύει η κατηγορία εκ μέρους του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, περί «απραξίας».

Μιλώντας στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης, ανέφερε ενδεικτικά τις παραδόσεις έργων στην Ολυμπία οδό, την Ιονία οδό, στον δρόμο Αντίρριο – Ιωάννινα και άλλα έργα. Επιπλέον, ο κ. Παππάς κατηγόρησε τη σημερινή κυβέρνηση για καθυστερήσεις στον ΒΟΑΚ (Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης) και στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος.

Σημείωσε ότι θα περίμενε να είναι πρώτη προτεραιότητα ο τομέας των κατασκευών και των υποδομών, επειδή μπορεί να συμβάλει στην ανάκαμψη της χώρας και με τη δημιουργία θέσεων εργασίας, αλλά αυτό δεν συμβαίνει, διότι, όπως είπε, το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων στον προϋπολογισμό του 2021 μειώνεται κατά 45%.

Επιπλέον, άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για «καθυστέρηση» στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης λέγοντας ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το παρέλαβε στο 30% και το παρέδωσε στο 75%, όπως και για την ακύρωση του διαγωνισμού για το στρατόπεδο Γκόνου και τη δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου.

Αναφερόμενος στην ομιλία του κ. Καραμανλή, που προηγήθηκε, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι «η ομιλία του Κώστα Καραμανλή θα ήταν μια εξαιρετική ομιλία, εάν βρισκόμασταν στο Σεπτέμβρη του 2019» κι αυτό διότι ο ίδιος θα περίμενε να ακούσει «έναν απολογισμό έργων και όχι εξαγγελίες».

Τι είχε δηλώσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής;

Από την άλλη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στην ομιλία του στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης, προέταξε πως η κυβέρνηση έχει ένα πλάνο έργων συνολικού προϋπολογισμού άνω των 13 δισεκατομμυρίων ευρώ και είναι το μεγαλύτερο μετά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και την περίοδο 2004 με 2009 με την κατασκευή μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.

«Ο εθνικός στόχος είναι να μπει η χώρα στον δρόμο της οικονομικής ανάπτυξης, χρειάζεται αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου και το 2021 θα είναι έτος των μεγάλων υποδομών. Μέσα σε 18 μήνες έγινε κατορθωτό να ξεμπλοκάρουν μια σειρά μεγάλων έργων, για τα οποία δεν υπήρχε ωριμότητα, όταν ανέλαβα το υπουργείο», σχολίασε. Παρατήρησε, μάλιστα, πως η σημερινή κυβέρνηση δεν λαϊκίζει, ούτε χρησιμοποιεί «επικοινωνιακά πυροτεχνήματα», αλλά για κάθε έργο έχει συγκεκριμένο πλάνο για τη χρηματοδότηση και την υλοποίησή του.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο