Ελλάδα

Lockdown: Ανατροπή – Ανοίγουν καταστήματα στη Βορειοανατολική Αττική

Lockdown: Λόγω της κακοκαιρίας «Μήδεια», ανοίγουν καταστήματα στη Βορειοανατολική Αττική.

Η κακοκαιρία «Μήδεια» φέρνει αλλαγές στα μέτρα κατά του κορωνοϊού που έχουν ανακοινωθεί από την ελληνική κυβέρνηση και έχουν ορισθεί από την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων.

Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με ό,τι μετέδωσε σήμερα (Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου) το πρωί, τηλεοπτική εκπομπή στο OPEN φαίνεται πως ανοίγουν καταστήματα στη Βορειοανατολική Αττική. Πρόκειται για καταστήματα που πωλούν είδη θέρμανσης.

Ποια καταστήματα ανοίγουν;

Και όπως αναφέρει και σχετική ανακοίνωση από τον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη από σήμερα έως τις 28 του μήνα επιτρέπεται η λειτουργία των καταστημάτων στον Βόρειο και Ανατολικό τομέα της Περιφέρειας Αττικής που πωλούν συσκευές θέρμανσης μη ηλεκτρικές καθώς και λιανικό εμπόριο σιδερικών, χρωμάτων τζαμιών κλπ.

Δραματική η κατάσταση για πολλές περιοχές

Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ συνέχισαν μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης 17 Φεβρουαρίου τις εργασίες για την επανηλεκτροδότηση 22 γραμμών Μέσης Τάσης που παρέμεναν  εκτός λειτουργίας, ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ο Διαχειριστής. Οι γραμμές αυτές ηλεκτροδοτούν περίπου 40.000 νοικοκυριά σε τμήματα των περιοχών Διόνυσος, Άγιος Στέφανος, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Παπάγου, Πετρούπολη, Κεφαλάρι, Πολιτεία, Πεύκη, Βριλήσσια, Γλυκά Νερά, Κάτω Κηφισιά, Εκάλη και Νέα Ερυθραία.

Πάντως, το σύνολο των νοικοκυριών με προβλήματα ηλεκτροδότησης ήταν 70.000 μέχρι πριν από δύο ημέρες. Και σήμερα όμως, συνεχίζονται οι εργασίες των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ στις γραμμές Μέσης Τάσης στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο, για την επανηλεκτροδότηση άλλων περίπου 3.500 νοικοκυριών, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης πατώντας εδώ.

Να σημειωθεί πως σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός αναφέρει πως «ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο