Σταμπουλίδης: Χρειάζεται χρόνος για τις αποφάσεις
Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης σχολίασε εκ νέου τα μέτρα που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή (19/3). Ερωτηθείς για το θέμα των κομμωτηρίων ανέφερε ότι είναι ένα ασφαλές βήμα. Ενώ υπογράμμισε για ακόμα μία φορά την σημασία του χρόνου ως προς την μέτρηση του επιδημιολογικού αποτυπώματος κάθε κίνησης «χαλάρωσης» του lockdown.
Όπως είπε στο MEGA το πρωί της Δευτέρας σχολιάζοντας το άνοιγμα των κομμωτηρίων: «πρέπει να δοθούν κάποιοι διέξοδοι κοινωνικοποίησης. Ασφαλές το πρώτο βήμα του ανοίγματος. Οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν τον κατάλληλο πληθυσμό μέσα στα καταστήματά τους. Η παραβατικότητα είναι σχεδόν μηδενική σε αυτούς τους χώρους. Να δούμε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε σαν κοινωνία ώστε να μην επιβαρύνουμε το σχέδιο υγείας».
Σταμπουλίδης: “Να δούμε πως εξελίσσεται η πανδημία”
Στο ερώτημα εάν στις 29 Μαρτίου θα επαναλειτουργήσει το λιανεμπόριο, απάντησε ότι «απαιτείται να βρούμε μια σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα χωρίς να κλονίζουμε ή να πιέζουμε το σύστημα υγείας. Το πρώτο βήμα έγινε. Θα το μετρήσουμε. Δύσκολη εβδομάδα αυτή. Να δούμε πώς εξελίσσεται η πανδημία. Χρειάζεται χρόνος για να μετρήσουμε το πρώτο βήμα».
Σταμπουλίδης: Η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης
Το άνοιγμα των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων προϋποθέτει την τήρηση των αυστηρών υγειονομικών κανόνων, αφού τα κρούσματα του κορωνοϊού παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Όσοι πολίτες λοιπόν επιθυμούν από σήμερα να μεταβούν σε κάποιο κομμωτήριο ή κέντρο μανικιούρ – πεντικιούρ έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν και δήμο -σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για τα πάρκα-, αρκεί να αποστείλουν SMS στο 13033 με κωδικό 6. «Από Δευτέρα 22/3 στις περιοχές επιδημιολογικού επιπέδου «πολύ αυξημένου κινδύνου», επαναλειτουργούν οι υπηρεσίες των κομμωτηρίων & περιποίησης άκρων. Επιτρέπεται η διαδημοτική μετακίνηση κατόπιν ραντεβού, με βεβαίωση τύπου Β ή αποστολή sms στο 13033 με την επιλογή 6», τονίζεται σε ανάρτηση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στα social media.
Πριν από τη μετάβαση σε κομμωτήριο ή κέντρο περιποίησης νυχιών, ο πελάτης πρέπει να έχει κλείσει ραντεβού. Το κατάστημα του στέλνει SMS ή email όπου φαίνεται η ημέρα και η ώρα του ραντεβού, και έτσι ο πελάτης σε τυχόν έλεγχο πρέπει να επιδεικνύει το αποδεικτικό του ραντεβού που έχει κλείσει.
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας