Gran Turismo: Το δημοφιλές παιχνίδι γίνεται ολυμπιακό άθλημα
Οι φίλοι των esports αυξάνονται συνεχώς σε όλον τον κόσμο και το σενάριο που τα θέλει να συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων στο μέλλον, φαίνεται πως παίρνει -κατά κάποιον τρόπο- σάρκα και οστά. Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) ανακοίνωσε στις 22 Απριλίου τη virtual εκδοχή των Ολυμπιακών και οι απανταχού gamers ξεκίνησαν να ζουν το όνειρό τους.
Η Επιτροπή λοιπόν, θα διοργανώσει από τις 13 Μαΐου έως τις 21 Ιουνίου τους πρώτους εικονικούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει πέντε βιντεοπαιχνίδια – εικονικά αθλήματα, συμπεριλαμβανομένου του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσω του Gran Turismo. Ειδικότερα, η ΔΟΕ θα συνεργαστεί με πέντε παγκόσμιες ομοσπονδίες και δημιουργούς παιχνιδιών στο μπέιζμπολ, στην ποδηλασία, στην κωπηλασία, στην ιστιοπλοΐα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το μπέιζμπολ θα εκπροσωπήσει το eBaseball Powerful Pro Baseball 2020, την ποδηλασία το Zwift, την ιστιοπλοΐα το Virtual Regatta. Η εκδήλωση για την κωπηλασίας θα είναι σε ανοιχτό format.
Σημειώνεται, ότι όλα τα games των virtual Ολυμπιακών Αγώνων βασίζονται σε αθλήματα από τον πραγματικό κόσμο και δεν είναι τα «κλασικά» ή ΜΟΒΑ παιχνίδια, όπως το League of Legends, το DOTA, το Fortnite. Ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Τόμας Μπαχ, σημείωσε για τους εικονικούς Αγώνες: «Η διοργάνωση Olympic Virtual Series (OVS) είναι μια νέα μοναδική ολυμπιακή ψηφιακή εμπειρία που στοχεύει στην αύξηση της άμεσης αφοσίωσης με το νέο κοινό στον τομέα των esports. Η σύλληψή της είναι σύμφωνη με την Ολυμπιακή Ατζέντα 2020+5 και την Ψηφιακή Στρατηγική της ΔΟΕ. Ενθαρρύνει τη συμμετοχή των αθλημάτων και προωθεί τις ολυμπιακές αξίες, με ιδιαίτερη έμφαση στη νεολαία».
Η ιστορία των esports με τη ΔΟΕ
Αξίζει να θυμηθούμε ότι τον Οκτώβρη του 2017 η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή με επίσημη ανακοίνωσή της αναγνώριζε ότι τα esports θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέρος του προγράμματος των Ολυμπιακών Αγώνων. Η σύνοδος κορυφής είχε γνωστοποιήσει την άποψή της, πως τα παιχνίδια αναπτύσσονται και μπορούν να αποτελέσουν μία πλατφόρμα για συμμετοχή στο Ολυμπιακό Κίνημα. Παράλληλα είχε σημειώσει ότι τα ανταγωνιστικά βιντεοπαιχνίδια θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως αθλητικές δραστηριότητες καθώς οι παίκτες προπονούνται με ένταση τέτοια που μπορεί να συγκριθεί με τους αθλητές των παραδοσιακών αθλημάτων.
Λίγο αργότερα όμως ο Τόμας Μπαχ έκανε πίσω εστιάζοντας στη βιαιότητα κάποιον παιχνιδιών. Όπως είπε τότε, “είναι αδύνατον να συμπεριλαμβάνονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες παιχνίδια που προάγουν τις διακρίσεις αλλά και τη βία. Τέτοια παιχνίδια είναι αντίθετα με τις αξίες μίας Ολυμπιάδας και φυσικά δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά”. Για να φτάσουμε στο σήμερα και στους virtual Ολυμπιακούς Αγώνες η esports κοινότητα έχει προσαρμόσει πολλά.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας