Μία μέρα πριν ανοίξει και επίσημα ο τουρισμός, ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες του σχεδίου για τον φετινό τουρισμό.
Μάλιστα, παρουσιάστηκε η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον Δημήτρη Φραγκάκη.
Το σύνθημα της καμπάνιας είναι «All you want is Greece», ελληνιστί «Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα». Ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι βασικός στόχος είναι οι άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες.
Παρακολουθήστε παρακάτω τα σποτ του ΕΟΤ για την προώθηση του τουρισμού:
Οι πέντε πυλώνες για το άνοιγμα του τουρισμού στις 14 Μαΐου:
«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς». τόνισε ο κ. Θεοχάρης και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό». Στόχος του υπουργείου είναι να αναδείξουμε με ασφάλεια τη φυσική ομορφιά και τον πολιτισμό μας.
Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουρισμός ανοίγει με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας:
- Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα: Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR test έως και 72 ώρες πριν, πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενεργοποίηση του Green Pass από 1 Ιουνίου
Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας με rapid test
- Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας
- Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό
- Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια
Όλα μας τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα από την πανδημία μέχρι τέλος Ιουνίου με την «Γαλάζια Ελευθερία», τόνισε στη συνέχεια ο Χ. Θεοχάρης.
Επιπλέον, πρόσθεσε ότι η προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.