Τεχνολογία

Facebook: Εμπλουτίζει με νέες δυνατότητες το News Feed

Facebook: Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο αναμένεται να εμπλουτίσει με νέες δυνατότητες το News Feed όλων των χρηστών με την ανανέωση.

Νέες αλλαγές ετοιμάζει το Facebook για τους χρήστες που κοινοποιούν άρθρα. Αξίζει να υπενθυμιστεί πως το Facebook ετοιμάζεται να πάρει μέτρα για την παραπληροφόρηση. Να θυμίσουμε ότι το Twitter είχε αγοράσει την υπηρεσία ειδήσεων scroll προκειμένου να μπορέσει να περιορίσει τα fake news.

Πιο συγκεκριμένα, ηχητικές επιλογές φέρνει η ανανέωση του Facebook, με ηχητικά αποσπάσματα και podcasts να έρχονται στο News Feed. Οι αλλαγές εκτιμάται ότι θα τεθούν σε εφαρμογή τους προσεχείς μήνες σε μια προσπάθεια να γίνει διαθέσιμο ένα προϊόν ανταγωνιστικό του Clubhouse.

Νέες δυνατότητες

Για την ακρίβεια, το Facebook δεν επιδιώκει να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν, αλλά νέες δυνατότητες που θα προστεθούν στο News Feed, την κεντρική σελίδα που βλέπει κανείς όταν μπαίνει στο κοινωνικό δίκτυο, η οποία διαμορφώνεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τα όσα κάνει στο δίκτυο ο κάθε χρήστης του. Η έμφαση των νέων χαρακτηριστικών είναι στον ήχο, ελέω Clubhouse, με το News Feed να μπορεί να δεχτεί ηχητικά αποσπάσματα και podcasts.

Το τι ηχητικό περιεχόμενο θα βάλει κανείς στο Facebook μένει να φανεί, καθώς τα εργαλεία θα δοθούν στα δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook και θα φανεί το τι θα προκύψει. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που θα προστεθεί είναι η δυνατότητα της απευθείας ακρόασης podcasts μέσα από το Facebook. Εννοείται ότι θα μπορεί κανείς να σχολιάσει και να κοινοποιήσει τις ηχητικές δημοσιεύσεις.

Βάζει περισσότερο ήχο στο News Feed

Με τη λειτουργία Audio Rooms θα μπορεί κανείς να έχει μία λειτουργικότητα όμοια με το Rooms με τη διαφορά ότι εδώ θα υπάρχει μόνο ήχος. Πολλά εργαλεία αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα για όσους θέλουν να μοιραστούν ηχητικό περιεχόμενο, μαζί με φίλτρα και εφέ, καθώς και έξυπνη τεχνολογία μείωσης θορύβου.

Οι νέοι κανόνες

Συγκεκριμένα, αν κάποιος επιχειρήσει να μοιραστεί ένα άρθρο στο Facebook, το οποίο δεν έχει διαβάσει ο ίδιος, θα του εμφανιστεί μία ειδοποίηση η οποία θα τον προτρέπει πρώτα να το διαβάσει και αφού συμφωνεί με το περιεχόμενο να κάνει την κοινοποίηση. Σημειώνεται πως η διαδικασία αυτή δεν είναι υποχρεωτική άρα ο χρήστης μπορεί να κάνει το share του ακόμη κι αν δεν διαβάσει τελικά το άρθρο.

Η απόφαση για την ειδοποίηση αυτή ελήφθη από την πλατφόρμα σε μια προσπάθεια να μπει τέλος στις αναληθείς ή τροποποιημένες πληροφορίες, αφού πολύ συχνά οι χρήστες κοινοποιούν περιεχόμενα κρίνοντας μόνο από τον τίτλο και όχι από το περιεχόμενο.

«Από σήμερα, δοκιμάζουμε έναν τρόπο για να προωθήσουμε μια πιο ενημερωμένη κοινοποίηση άρθρων. Εάν πρόκειται να μοιραστείτε ένα άρθρο ειδήσεων που δεν έχετε ανοίξει, θα σας προτείνουμε να το ανοίξετε και να το διαβάσετε, πριν το μοιραστείτε με άλλους», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση του Facebook. Θυμίζουμε ότι την τακτική ακολουθεί και το Twitter.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο