Τεχνολογία

Toyota: Η HKS αναβαθμίζει το GR 86

Toyota: Το νέο GR 86 παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες και ήδη η εταιρία βελτιώσεων HKS παρουσίασε ένα σετ βελτιώσεων για το δημοφιλές ιαπωνικό μοντέλο.

Η εταιρία βελτιώσεων HKS ανακοίνωσε πρόσφατα πως έχει ήδη ετοιμάσει ένα κιτ βελτιώσεων για την δεύτερη γενιά του GR 86 της Toyota η οποία παρουσιάστηκε μόλις πριν από μερικούς μήνες.

Toyota: Το ανανεωμένο GR 86 HKS

Το GR 86 HKS αναδεικνύει ένα πιο επιθετικό look στο αμάξωμα με μια τεράστια πίσω πτέρυγα και επιπλέον αεροδυναμικά τμήματα.

Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο 86 είναι αρκετά δημοφιλές στους βελτιωτικούς οίκους και η HKS είναι πρόθυμη να προσφέρει τη δική της εμπεριστατωμένη εκδοχή.

Οι νέοι τροχοί και η αναβαθμισμένη ανάρτηση περιλαμβάνονται στη λίστα των επεμβάσεων, όπως επίσης και ένα ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης που θα προσθέσει κάποιους παραπάνω ίππους στη συνολική απόδοση.

Στο εσωτερικό του GR 86, έχουμε πλέον νέα σπορ καθίσματα για οδηγό και συνοδηγό που παρέχουν όπως αρχικά αναμενόταν καλύτερη πλευρική στήριξη σώματος σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο.

Το κλου βέβαια του νέου πακέτου της HKS είναι το νέο κιτ υπερσυμπιεστή, ο οποίος προσφέρει στο γνωστό 4κύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων περισσότερους από 230 ίππους και 249 Nm ροπής που παράγει το εργοστασιακό μοντέλο.

Το νέο GR 86 είναι ήδη 23 ίππους και 38 Nm ροπής πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του, ενώ παράλληλα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα.

Είναι αυτονόητο ότι οι ειδικοί στις βελτιώσεις ανυπομονούν να πάρουν στα χέρια το νέο μηχανικό σύνολο και να το σκαλίσουν προκειμένου να ανακαλύψουν τις υπέρογκες δυνατότητες του.

Toyota: Οι επεμβάσεις στον κινητήρα του GR 86 HKS

Το νέο σύστημα υπερσυμπιεστών GT2 της HKS στην πρώτη γενιά 86 με τον μικρότερο κινητήρα 2,0 λίτρων έφτασε στους 300 ίππους και στα 316 Nm ροπής.

Ο τροποποιημένος κινητήρας θα συνδυάζεται με το τυπικό εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με την εταιρία να προσπαθεί επίσης να καλύψει όσους επιθυμούν το προαιρετικό εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η αρχική έκδοση προσφέρει 255 ίππους και 400 Nm ροπής από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων και η λογική λέει ότι θα υπάρχει πάντα ένα κενό μεταξύ των δύο προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κανιβαλισμός. Παράλληλα, η Subaru έχει ήδη εξελίξει την έκδοση JDM του δίδυμου BRZ, χρησιμοποιώντας σφυρήλατους τροχούς BBS 18 ιντσών και πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο