e-ΕΦΚΑ: Επτά νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για οφειλέτες
Επτά νέες υπηρεσίες για οφειλέτες έχει θέσει σε λειτουργία ο e-ΕΦΚΑ για αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ποιες οι επτά νέες υπηρεσίες
- Πιστοποίηση οφειλετών. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς οφειλέτες, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους στις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΚΕΑΟ.
- Ηλεκτρονική ενημέρωση οφειλετών.
- Πίνακας χρεών οφειλέτη. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, εμφανίζεται ο πίνακας χρεών του οφειλέτη.
- Ηλεκτρονική καρτέλα οφειλέτη.
- Υπολογισμός δόσεων ρύθμισης. Η ηλεκτρονική αυτή υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα στους οφειλέτες του ΚΕΑΟ να εξετάσουν εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης των οφειλών τους, ανάλογα με τις διατάξεις στις οποίες εμπίπτουν αυτές
- Ρύθμιση οφειλών. Μέσω της υπηρεσίας, παρέχεται η δυνατότητα στους οφειλέτες του ΚΕΑΟ να ρυθμίσουν ηλεκτρονικά τις οφειλές τους/
- Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης/κλείσιμο ραντεβού.
myEFKAlive: Σε ποιες περιοχές ξεκινά λειτουργία μέσω τηλεδιάσκεψης
Η νέα εφαρμογή myEFKAlive θα ξεκινήσει την εφαρμογή της από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες, όπου οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται εξ’ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης.
Ποια η διαδικασία για να κλείσετε ραντεβού
- 1. Εισέρχεται στο myefka.live.gov.gr του gov.gr η στο efka.gov.gr
- 2. Διαλέγει το θέμα που τον απασχολεί ανάμεσα στα προτεινόμενα ( πχ παροχές, μητρώο και ασφαλιστικός βίος, συντάξεις- πληρωμές)
- 3. Πληκτρολογεί τον ταχυδρομικό του κώδικα ώστε να δει το πλησιέστερο υποκατάστημα.
- 4. Επιλέγει την ημέρα του ραντεβού που τον εξυπηρετεί και εισάγει στο σύστημα τα στοιχεία του
- 5. Στη συνέχεια λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού με το λινκ της τηλεδιάσκεψης.
Το σχόλιο σας