MyData: Ποιοι πρέπει να εκδίδουν υποχρεωτικά ηλεκτρονικά τιμολόγια από 1 Νοεμβρίου
Από 1 Νοεμβρίου ξεκινά η υποχρεωτική καταχώρηση των παραστατικών εσόδων στο MyData μέσω της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Αυτό θα αφορά όλες τις επιχειρήσεις και όσους αμείβονται με μπλοκάκι.
Τι έχει τεθεί σε ισχύ από 1 Οκτωβρίου – Ποιους αφορά
Αφορά:
- επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 ευρώ
- επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 ευρώ
Στα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ:
- Διαβιβάζεται και καταχωρείται η Σύνοψη των Παραστατικών εσόδων / εξόδων των Επιχειρήσεων
- Γίνεται Χαρακτηρισμός των καταχωρούμενων συναλλαγών
- Διενεργούνται οι αναγκαίες Λογιστικές Εγγραφές Τακτοποίησης για τον προσδιορισμό του λογιστικού και του φορολογικού αποτελέσματος κάθε έτους
Μέσα από την πλατφόρμα του myDATA μπορείτε να:
- Δείτε το Συνοπτικό βιβλίο της επιχείρησής σας, τη συγκεντρωτική λίστα των αποτελεσμάτων της Επιχείρησης σε μηνιαία και ετήσια βάση.
- Αναζητήσετε το παραστατικό που έχετε διαβιβάσει στο myDATA και να προβάλλετε τα στοιχεία του
- Εισάγετε παραστατικό χρησιμοποιώντας την ειδική φόρμα καταχώρησης
- Εγγραφείτε στο timologio και να εκδώσετε τα παραστατικά της επιχείρησης σας
- Εγγραφείτε στο myDATA Rest API
- Δηλώσετε την αποκλειστική έκδοση και την αποδοχή λήψης στοιχείων μέσω παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Το σχόλιο σας