Squid Game: YouTuber έφτιαξε όλο το σκηνικό του με παίκτες και έπαθλο
Ένας σταρ του YouTube πήγε την αγάπη του για το Squid Game σε άλλο επίπεδο, κατασκευάζοντας ένα κανονικό αντίγραφο όλων των παιχνιδιών.
Ο MrBeast, που μετρά 76,2 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube, κοινοποίησε ένα βίντεο από την αναπαράσταση του Squid Game, δείχνοντας με λεπτομέρειες πως κατασκεύασε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά από την διάσημη κορεάτικη σειρά θρίλερ του Netflix, προσκαλώντας επίσης 456 παίκτες να διαγωνιστούν.
Το χρηματικό έπαθλο άγγιζε συνολικά τα 456.000 δολάρια. Το 456 δεν επιλέχθηκε, βέβαια, καθόλου τυχαία καθώς είναι ο αριθμός του πρωταγωνιστή παίκτη του Squid Game, Seong Gi-hun που υποδύεται ο Lee Jung-jae.
Στο βίντεο φαίνονται όλα τα παιχνίδια από το σόου που αναδημιουργήθηκαν με επιτυχία, όπως τα Red Light/Green Light, Marbles και Glass Bridge. Επίσης υπήρχαν λάκκοι γεμάτοι με μικρές, πολύχρωμες πλαστικές μπάλες κάτω από το παιχνίδι Tug of War και τη Γυάλινη Γέφυρα, οπότε κανείς δεν σκοτωνόταν.
Όπως και στη σειρά, τα πράγματα έγιναν λίγο πιο δραματικά στη διάρκεια του παιχνιδιού Marbles, όπου η παραγωγή έβαλε τους παίκτες να συνεργαστούν με τους φίλους τους αφού ανέλυσαν με ποιους περνούσαν χρόνο στο σετ, και τους ανάγκασαν να παίξουν ο ένας εναντίον του άλλου.
Υπήρχαν και άλλες μικρές διαφορές στο βίντεο του YouTube, όπως προσαρμογές που έγιναν για να διασφαλιστεί ότι οι παίκτες που είναι εξοικειωμένοι με το Squid Game δεν θα έχουν πλεονέκτημα.
Ο MrBeast (πραγματικό όνομα Jimmy Donaldson) είναι γνωστός για τη φιλοξενία παιχνιδιών στο κανάλι του που συνήθως συνοδεύονται από χρηματικό έπαθλο. Πρόσφατα, ο Donaldson – με περιουσία 25 εκατ. δολαρίων – φιλοξένησε ένα παιχνίδι στο Bristol Motor Speedway όπου ο νικητής έλαβε 500.000 δολάρια.
@mrbeastIt’s in your hands tik tok♬ Squid Game – Carrot
Ανακοίνωσε για πρώτη φορά το Squid Game τον περασμένο μήνα, δημοσιεύοντας ένα βίντεο στο TikTok, όπου έλεγε στους φανς ότι αν το βίντεο φτάσει 10 εκατομμύρια likes, θα αναδημιουργούσε τα παιχνίδια από την σειρά του Netflix. «Είναι στα χέρια σου, TikTok», έγραψε τότε.
Αργότερα μες στο μήνα, μοιράστηκε τις πρώτες φωτογραφίες του πρότζεκτ, δείχνοντας τους ζωγραφισμένους στο χέρι τοίχους με τον ορίζοντα από το παιχνίδι Red Light/ Green Light στο πρώτο επεισόδιο του Squid Game, καθώς και ένα τεράστιο σκηνικό παιδικής χαράς, όπως εμφανίζεται στο παιχνίδι Dalgona.
Real life Squid Game with 456 people goes live today at 4pm Eastern 🙂 pic.twitter.com/vC7S54AVk0
— MrBeast (@MrBeast) November 24, 2021
Το Squid Game έκανε πρεμιέρα στο Netflix στις 17 Σεπτεμβρίου και αναδείχθηκε σε παγκόσμια τηλεοπτική επιτυχία, ενώ ήδη ετοιμάζεται δεύτερη σεζόν. Τον Οκτώβριο, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι το κορεάτικο σόου έγινε η «πιο επιτυχημένη σειρά όλων των εποχών» με 111 εκατομμύρια θεατές, ξεπερνώντας ένα άλλη πρόσφατο blockbuster, το Bridgerton.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας