Τραμ και Μετρό: Επαναφορά των νυχτερινών δρομολογίων κάθε Παρασκευή και Σάββατο
Επανέρχεται από αύριο Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου και για κάθε Παρασκευή και Σάββατο η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας στις γραμμές 2 και 3 του μετρό που θα λειτουργούν έως και τις 1:30 τα ξημερώματα και του τραμ που θα λειτουργεί έως τις 1:46 τα ξημερώματα.
Χαρακτηριστικά για τις γραμμές 2 και 3 του μετρό:
Η τελευταία αναχώρηση συρμών θα γίνεται από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στις 01:30 τα ξημερώματα. Οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από τους τερματικούς σταθμούς:
- Δ. Πλακεντίας στις 01:09
- Νίκαια στις 01:11
- Ανθούπολη στις 01:14
- Ελληνικό στις 01:11
- Αεροδρόμιο στις 23:32
- Νίκαια προς Αεροδρόμιο στις 23:01
Οι χρονικές αποστάσεις των δρομολογίων κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας (00:20-01:30) διαμορφώνονται στα 15΄.
Ενώ για το Τραμ:
Οι τελευταίοι συρμοί του τραμ θα αναχωρούν από τις τερματικές στάσεις:
- Γραμμή T3 (Ασκληπιείο Βούλας – ΣΕΦ)
- Ασκληπιείο Βούλας στις 01:04
- ΣΕΦ στις 01:14
- Γραμμή T4 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΣΕΦ)
- Σύνταγμα στις 01:23
- ΣΕΦ στις 00:32
- Γραμμή T5 (ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ – ΣΥΝΤΑΓΜΑ)
- Σύνταγμα στις 01:46
- Ασκληπιείο Βούλας στις 00:38
Οι αποστάσεις των δρομολογίων κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας (00:30 – 01:40) διαμορφώνονται για τις 3 Γραμμές στα 40΄ και για το τμήμα Μουσών – Σύνταγμα στα 20΄. To Τραμ και το Μετρό προσπαθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Δεκατρείς νέες στάσεις του ΤΡΑΜ στον Πειραιά
Ο Κώστας Καραμανλής προανήγγειλε τα εγκαίνια 13 νέων στάσεων του Τραμ στον Πειραιά το αμέσως επόμενο διάστημα. Επισήμανε μάλιστα ότι τα δύο τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός λεωφορείων της ΟΣΥ και οι συρμοί του μετρό.
«Στην Αθήνα το 2019 είχαμε 850 λεωφορεία. Σήμερα έχουμε 1.320 λεωφορεία, αύξηση 55%. Στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό το 2019 είχαμε 32 συρμούς εκ των οποίων το 1/3 ήταν εκτός λειτουργίας. Σήμερα έχουμε 38 συρμούς. Επί ΣΥΡΙΖΑ έγιναν μηδέν προσλήψεις στα ΜΜΜ. Εμείς έχουμε προχωρήσει σε 1.389 προσλήψεις.
” Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2023″
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραμανλής είπε πως «βρήκαμε ένα έργο εγκλωβισμένο, με πρόσχημα τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα του σταθμού Βενιζέλου».
Σημείωσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση προτίμησε, αντί να βρει λύση για τον σταθμό Βενιζέλου, «να εγκαινιάζει μουσαμάδες και να υπόσχεται τη λειτουργία του Μετρό, χωρίς να έχει περιβαλλοντική αδειοδότηση, χωρίς φορέα λειτουργίας και χωρίς να υπάρχουν καν ράγες στο μεγαλύτερο μέρος του έργου».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι κεντρική θέση της κυβέρνησης είναι ότι θέλουμε «και Μετρό και αρχαία», υπογραμμίζοντας ότι οι προσφυγές προσφέρουν μόνο επιπλέον καθυστερήσεις στο έργο, οι οποίες, όπως είπε χαρακτηριστικά «συμφέρουν, τελικά, τους εργολάβους και τους αναδόχους».
Μάλιστα, χαρακτήρισε ως δικαίωση την απόφαση του ΣτΕ, η οποία επιβεβαίωσε την έγκριση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας