«Αγάπη παράνομη»: Συνεπαρμένη η Καραμπέτη με τον νέο της ρόλο [pics]
Στην τηλεόραση χρειάζομαι μεγάλες καλλιτεχνικές εγγυήσεις
Δεν είναι ότι αποφεύγω τα σίριαλ. Απλώς πάντα θέλω στην καλλιτεχνική μου πορεία, να έχω πολύ υψηλές καλλιτεχνικές εγγυήσεις. Αυτός ήταν ένας γνώμονας, τόσο για τις επιλογές μου στο θέατρο, αλλά και στο σινεμά και στην τηλεόραση. Παλιότερα με την έναρξη της ιδιωτικής τηλεόρασης και με τον Κώστα Κουτσομύτη, κάναμε καταπληκτικές δουλειές, μεταφορά λογοτεχνίας, όπως είναι και τώρα, (με το διήγημα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη «Αγάπη παράνομη»).
Είχαμε κάνει τον Κίτρινο Φάκελο, του Μιχάλη Καραγάτση, τα Βαμμένα κόκκινα μαλλιά του Κώστα Μουρσελά, το Η αγάπη άργησε μια μέρα, της Λιλής Ζωγράφου, που είχε προβληθεί επίσης στην Ερτ. Αλλά και εκτός των σειρών του Κουτσομύτη, το Ασθενείς και Οδοιπόροι, του Γιώργου Θεοτοκά, σε σκηνοθεσία του Χρήστου Παληγιαννόπουλου, πάλι για την ΕΡΤ και Η ζωή εν τάφω του Στρατή Μυριβήλη,
‘Ερ: Έχετε πει ναι, που το έχετε μετανιώσει;
Απ: Όχι, με την αυστηρή έννοια, γιατί πάντα είχα και το ένστικτο, αλλά και τη γνώση να ξέρω σε τι θα πω ναι. Απλώς μερικές φορές, κάτι γίνεται, δεν δέχει η μαγιά που λένε και ίσως η παραγωγή, δεν έχει την επιτυχία και την καλλιτεχνική, αλλά και την εμπορική που θα ήθελε κανείς. Οπότε εκεί ίσως λες αυτό καλύτερα να μην το είχα κάνει. Αλλά δεν πειράζει. Δεν γίνεται και να είναι όλα τέλεια.
Η νέα μίνι σειρά «Αγάπη παράνομη», που κάνει πρεμιέρα το Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022 στην ΕΡΤ1
Στην Κέρκυρα τού 1906, μεταφερόμαστε μέσω της νέας μίνι δραματικής σειράς εποχής της ΕΡΤ1, που πραγματεύεται ένα παράξενο και διαχρονικά τολμηρό σύμπλεγμα απιστίας. Είναι η μίνι σειρά «Αγάπη παράνομη», που κάνει πρεμιέρα το Σάββατο στις 20:00 με πρωταγωνιστές την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τον Νίκο Ψαρρά. Η σειρά μεταφέρει με αριστοτεχνικό τρόπο στη μικρή οθόνη το ομότιτλο διήγημα του Κωσταντίνου Θεοτόκη.
Ερ: Μπορείτε να κατανοήσετε τον άνδρα αυτόν και τον οποιονδήποτε άνδρα, που ξαναερωτεύεται, ενώ είναι σε μία ευτυχισμένη σχέση. Το ερώτημα είναι δηλαδή αν μπορείτε να τον καταλάβετε.
Απ: Οι άνθρωποι είμαστε όντα αντιφατικά. Μέσα στην ανθρώπινη φύση υπάρχουν αρχέγονα ένστικτα, υπάρχουν επιθυμίες, πράγματα τα οποία αντίκεινται στη λογική μας, έτσι; Και πολλές φορές ερήμην μας. Παρά τη θέλησή μας, μας συμβαίνουν πράγματα. Θα ευχόμασταν να μην μας συνέβαιναν. Αλλά δεν γίνεται.
Ο άντρας είναι ζωντανό κύτταρο –
Ερ: Άρα μπορείς να το καταλάβεις.
Απ: Μα φυσικά. Εννοείται.
Ερ: Ότι αυτός ο άνθρωπος, είναι με την γυναίκα του, αλλά ερωτεύτηκε το κορίτσι.
Απ: Είναι ζωντανό κύτταρο. Τι να κάνουμε. Συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Και στον Θεοτόκη βέβαια στο έργο του. Ήταν πολύ φιλελεύθερο πνεύμα, ειδικά για την εποχή εκείνη. Ήταν γόνος αριστοκρατικής οικογένειας, είχε σπουδάσει στην Ευρώπη, είχε πάρει πάρα πολλά ερεθίσματα, είχε ασπασθεί και τις ιδέες του σοσιαλισμού κ.λπ. Και όταν επέστρεψε στην πατρίδα του, προσπάθησε μέσα από το έργο του, να βοηθήσει και στην αλλαγή της νοοτροπίας της Κερκυραϊκής κοινωνίας και γενικά στη βελτίωση της ζωής τους κ. λπ. Τον απασχολούσε πάρα πολύ αυτό το θέμα. Η σύγκρουση δηλαδή ανάμεσα σε ανθρώπινη φύση και στους ηθικούς κανόνες που έχει η κοινωνία.
Έξι συναρπαστικά επεισόδια
Η σειρά, έξι επεισοδίων, σε σκηνοθεσία Νίκου Κουτελιδάκη και σενάριο Ελένης Ζιώγα, «ζωντανεύει» μια ιστορία παράφορου και παράνομου πάθους, σε μια πατριαρχική κοινωνία, που δοκιμάζει τα όρια και τις αντοχές των ηρώων, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με τα πιο επικίνδυνα μυστικά, που δεν τολμούν να ομολογήσουν ούτε στους ίδιους τους εαυτούς τους. Το σενάριο έχει επιμεληθεί η Ελένη Ζιώγα.
Μια ιστορία που καθηλώνει
Ο Στάθης Θεριανός (Νίκος Ψαρράς), παντρεμένος με τη Διαμάντω (Καρυοφυλλιά Καραμπέτη) και πατέρας τεσσάρων παιδιών, ερωτεύεται κρυφά και κεραυνοβόλα τη νεαρή Χρυσαυγή (Ευγενία Ξυγκόρου), την περιζήτητη κόρη του εύπορου Σπύρου Ασπρέα (Γιάννης Νταλιάνης). Η σκέψη της τον τρελαίνει τόσο, που προκειμένου να την έχει κοντά του, κάνει τα πάντα για να την παντρέψει με τον γιο του, Γιώργη (Μιχαήλ Ταμπακάκης).
Πρόκειται για μια συγκλονιστική ιστορία, όπου ο θύτης, το θύμα και ο διασώστης αλλάζουν συνέχεια πρόσωπα. Η Διαμάντω παίζει τον πιο δραματικό ρόλο στην ιστορία, καθώς από θύμα του Θεριανού γίνεται διασώστρια της Χρυσαυγής, αλλά τελικά κρατώντας όλα τα μυστικά «για τα μάτια του κόσμου», γίνεται ο πιο ύπουλος θύτης, καθώς μάταια προσπαθεί να σώσει το «όνομα της οικογένειάς της».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας