Ελλάδα

Αττική Οδός: Έγγραφο – ντοκουμέντο αποκαλύπτει τι πήγε στραβά

Αττική Οδός: Έγγραφο – ντοκουμέντο αποκαλύπτει τι πήγε στραβά
Πότε ζήτησε η Τροχαία το κλείσιμο, πότε το αποφάσισε η εταιρία και πώς χάθηκαν στις συνεννοήσεις καταλήγοντας στο φιάσκο

Ένα αποκαλυπτικό έγγραφο ήρθε στη δημοσιότητα και ρίχνει φως στο τι συνέβη και τι προηγήθηκε την κρίσιμη Δευτέρα και χιλιάδες οδηγοί κατέληξαν εγκλωβισμένοι στην Αττική Οδό, η οποία παραμένει εκτός λειτουργίας σε μεγάλο τμήμα της για 3ο εικοσιτετράωρο.

Στο έγγραφο που αποκάλυψε ο ΣΚΑΙ, σύμφωνα με το ρεπορτάζ η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε τη διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.

Η εταιρία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα τα οποία είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο.

Από τις 10:00 απόφαση στις 14:00

Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14:00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρηθείται τους επόμενους μήνες.

Αλαλούμ συνεννόησης

Όπως φαίνεται σε αυτό, στις συνεννοήσεις της τροχαίας με τη διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση.

Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14:00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέωςς τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.

Πώς απορρίφθηκε η «λύση» της αργίας

Την Κυριακή το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια υπουργεία και φορείς όπου συζητήθηκε αν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Πληροφορίες του ΣΚΑΙ, αναφέρουν πως όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι τελείωσε.

Μάλιστα κάποιοι που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά «θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλημμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments