Ελλάδα

Τουρισμός: Η προώθηση της Πάρου σε Ελλάδα και εξωτερικό [vid]

Τουρισμός: Με νέο βίντεο ενισχύει την τουριστική προβολή του ο Δήμος Πάρου παρουσιάζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του νησιού

Με νέο βίντεο ενισχύει την τουριστική προβολή του ο Δήμος Πάρου παρουσιάζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του νησιού, μια και αναμένεται να είναι από τα νησιά που θα προσελκύσει πλήθος τουρισμού, τόσο από την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό.

Ως επίγειος παράδεισος, το κυκλαδίτικο νησί αναδεικνύει μέσα από τις καλαίσθητες αυτές προβολές, πέρα από τη γενική εικόνα, τα ειδικά θεματικά ενδιαφέροντα που προσφέρει στον επισκέπτη όπως είναι οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία.

«Προσεγγίζουμε το ταξιδιωτικό κοινό με χρήση σύγχρονων πρακτικών και τα αποτελέσματα δικαιώνουν κάθε επιλογή μας» δηλώνει ο δήμαρχος Μάρκος Κωβαίος και προσθέτει:

«Τα νέα αυτά  διαδικτυακά μας “εργαλεία” που θα διανεμηθούν σε όλες τις επαφές που πραγματοποιήσαμε στην Ελλάδα και το εξωτερικό μέσω των διαδικτυακών μας συναντήσεων καθώς και στα Γραφεία ΕΟΤ για αξιοποίηση, έρχονται να προστεθούν στις δράσεις που συστηματικά και χωρίς τυμπανοκρουσίες κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια. Είμαστε χαρούμενοι για τα ορατά αποτελέσματα που ξεπερνούν κάθε προσδοκία σε αφίξεις και έσοδα και, μετά από μια άκρως επιτυχημένη από όλες τις απόψεις επισκεψιμότητα του Πάσχα, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι το 2022 θα κλείσει με εντυπωσιακά αποτελέσματα».

Αθήνα: Eπανασυστήθηκε ως ένας κορυφαίος και ασφαλής προορισμός

Η Αθήνα, μετά την πανδημία του κορωνοϊού επανασυστήθηκε ως ένας κορυφαίος, βιώσιμος και ασφαλής τουριστικός προορισμός στη νέα εποχή και καρπώνεται τα οφέλη της καλής της φήμης στη διαχείριση.

Αυτό τονίζει στο ΑΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων Βαγγέλης Βλάχος. Μάλιστα, επισημαίνει ότι τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως μπορεί η Αθήνα να φτάσει την επισκεψιμότητα του 2019.

«Η διάθεση τόσο των επισκεπτών, όσο και των Αθηναίων είναι να συναντηθούμε ξανά και να ζήσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η πόλη», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Το διάστημα που η πόλη δεν υποδέχονταν σημαντικές τουριστικές ροές λόγω της πανδημίας, η ΕΑΤΑ δρομολογούσε δράσεις που θα λειτουργούσαν τόσο προς όφελος της επισκεψιμότητας. Στο σημείο αυτό ο κ. Βλάχος σημειώνει ότι πλέον οι πόλεις έχουν γίνει κοινός τόπος κατοίκων, εργαζομένων, ψηφιακών νομάδων και επισκεπτών. «Δεν ακολουθούμε πια τον παραδοσιακό διαχωρισμό κατοίκων και επισκεπτών. Πιστεύουμε πως βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων, δημιουργούμε έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο