Ισπανία: Με νόμο στα τρία λεπτά ο μέγιστος χρόνος αναμονής πελατών στο τηλέφωνο
Πηγή Φωτογραφίας: DailyMail
Υποχρεωτικά έως τρία λεπτά το πολύ θα αναμένουν στο ακουστικό τους οι Ισπανοί καταναλωτές για την τηλεφωνική εξυπηρέτησή τους από υπηρεσίες εταιρειών, σύμφωνα με σχέδιο νόμου της ισπανικής κυβέρνησης που κατατέθηκε την Τρίτη.
Το νέο μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.
Με το εν λόγω νομοσχέδιο δίνεται ακόμη η δυνατότητα στους καταναλωτές να εξυπηρετούνται παραδοσιακά (δηλαδή από ανθρώπους) στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα “chatbot” που δυσκολεύουν και ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.
Επιπλέον θα αναγκάζονται πλέον οι επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών, το πολύ μέσα σε δύο ώρες. «Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Το σχόλιο σας