Με την
Σοφία Χύτου
Ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών κ. Λεωνίδας Χριστόπουλος μίλησε στο pagenews.gr και την εκπομπή “Ώρα Οικονομίας” με τη Σοφία Χύτου όπου αναφέρθηκε στο Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών “Μίτος” και την απονομή Βραβείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για το ψηφιακό άλμα που έχει πραγματοποιήσει η χώρα μας και άλλα θέματα.
“Ο θεσμός των βραβείων ψηφιακής διακυβέρνησης είναι μια ρύθμιση που είχαμε κάνει το 2020 στο Νόμο για την ψηφιακή διακυβέρνηση λόγω της πανδημίας δεν μπορέσαμε να την κάνουμε τα προηγούμενα χρόνια, έγινε φέτος και ουσιαστικά μέσα από αυτό το θεσμό θέλουμε να επιβραβεύσουμε καλές ιδέες πάνω στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση ανθρώπων που εργάζονται πάνω στο Δημόσιο τομέα. Όλα αυτά τα χρόνια διαπιστώσαμε ότι πάρα πολλά στελέχη του Δημοσίου τομέα έχουν εξαιρετικές ιδέες τις οποίες και υλοποιούνε σε διαφόρους τομείς της πολιτικής, μας βοήθησαν πάρα πολύ στην υλοποίηση πολλών project που κάναμε στην ψηφιοποίηση και στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους άρα θεωρούμε ότι είναι και υποχρεώσή μας και καλό για τη Δημόσια Διοίκηση αυτές οι ιδέες να επιβραβεύονται και να συνεχίζεται η υλοποίησή τους…” ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Λεωνίδας Χριστόπουλος.
“Το Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών Μίτος θα συγκεντρώσει όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου σε ένα συγκεκριμένο μέρος μαζί με όλα τα χαρακτηριστικά τους, παράβολα που πρέπει να πληρώσουμε, βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε…” σημείωσε.
“Έχει γίνει μια μικρή επανάσταση στο Δημόσιο και όντας και ο ίδιος στέλεχος του Δημοσίου. Ουσιαστικά υπήρχαν 500 υπηρεσίες τέλη του 2019 αρχές του 2020. Για να βρεις σε ποιες υπηρεσίες έπρεπε να πας, χρειαζόταν να μπαίνεις σε κάθε πλατφόρμα του υπουργείου και να ψάξεις. Αυτό που κάναμε αρχικά ήταν ότι συγκεντρώσαμε κάτω από μια πλατφόρμα όλο το gov.gr και σιγά σιγά αρχίσαμε να ψηφιοποιούμε καινούριες υπηρεσίες για παράδειγμα (άδεια οδήγησης, διπλώματα κ.α.). Πάρα πολλές διαδικασίες οι οποίες δεν ήταν ψηφιοποιημένες και πλέον είναι και έχουμε φθάσει από τις 500 που υπήρχαν στις 1.400” υπογράμμισε ο κ. Χριστόπουλος.