ΓΕΕΘΑ: Έρευνες των ομάδων ΤΕΝΞ στην περιοχή της πτώσης του Antonov
Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου
Με αφορμή την πτώση του Antonov, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στο Παγγαίο Καβάλας, από το ΓΕΕΘΑ έγιναν γνωστά τα εξής:
– Η έκταση της περιοχής προς έρευνα είναι 600 στρέμματα περίπου,
– Οι ομάδες TENΞ ξεκίνησαν έρευνα από την εξωτερική περίμετρο προς το κέντρο της περιοχής πτώσης,
– Ολοκληρώθηκε η οριοθέτηση και η κατασκευή περίφραξης της περιοχής πτώσης, έκτασης περίπου 120 στρεμμάτων, όπου υπάρχουν συντρίμμια και βλήματα,
– Μέχρι την Παρασκευή θα έχει ολοκληρωθεί η έρευνα εξωτερικά της περίφραξης,
– Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η περισυλλογή μόνο των βλημάτων, χωρίς μετακίνηση τμημάτων του αεροπλάνου,
– Τα μέχρι στιγμής ευρήματα είναι όλμοι εκπαιδευτικοί-ασκήσεων 60 και 82 χιλιοστών και φωτιστικοί όλμοι 82 χιλιοστών.
Συντριβή Antonov στην Καβάλα: Συνεχίζονται οι έρευνες – Ξεκινάει η ιατροδικαστική εξέταση στις σορούς
Ξεκίνησε στην ιατροδικαστική υπηρεσία Θράκης, στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο Κομοτηνής, η νεκροψία – νεκροτομή στις σορούς των 8 Ουκρανών, μελών του πληρώματος του μοιραίου Antonv που κατέπεσε στην Καβάλα.
Οι σοροί εντοπίστηκαν και ανασύρθηκαν κατά τη διάρκεια των χθεσινών ερευνών, κι εν συνεχεία μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κομοτηνής. Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει μέρες, ενώ άγνωστο παραμένει πώς θα γίνει η αναγνώριση και η μεταφορά των σορών στην πατρίδα τους.
Αναπάντητα ερωτήματα
Την ίδια ώρα, απαντήσεις αναμένεται να δώσει το μαύρο κουτί του αεροσκάφους που φέρεται να βρέθηκε την Κυριακή, για το τι συνέβη στον αεροσκάφος, λίγο πριν τη συντριβή.
Σήμερα, ξεκινάει από το Τάγμα Εκκαθάρισης Ναρκοπεδίων Ξηράς, η εκκαθάρισης μίας περιοχής ώστε να μπουν συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ για να αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση σε δύο οικισμούς,
Η ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), ενημερώνει σχετικά με την πτώση του αεροσκάφους Antonov 12 στην περιοχή της Καβάλας το Σάββατο.
Το ουκρανικού νηολογίου αεροσκάφος τύπου Antonov 12, απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Νις στην Σερβία με οκταμελές (8) πλήρωμα και εντεκάμιση (11,5) τόνους επικίνδυνο φορτίο (dangerous goods). Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς το Μπανγκλαντές (Ντάκα) με ενδιάμεσους σταθμούς την Ιορδανία (Αμμάν) και την Σαουδική Αραβία (Ριάντ).
Στον Ελληνικό εναέριο χώρο εισήρθε στις 22:09 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών – Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης. Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο τέσσερα (4) αναφέροντας: may day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα. Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται. Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα. Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας