Πολιτισμός

Γερμανίδα παραδόθηκε στην αστυνομία για κλοπή έργων τέχνης, αλλά ισχυρίζεται ότι έχασε τον πίνακα

Στις 27 Απριλίου, μια άγνωστη γυναίκα αφαίρεσε τον πίνακα του 16ου αιώνα Πορτρέτο μιας νεαρής από το μουσείο, τον έβαλε σε ένα μεγάλο φάκελο και έφυγε τρέχωντας.

Μια 31χρονη στο Αμβούργο της Γερμανίας παραδόθηκε στην αστυνομία για  κλοπή μιας ελαιογραφίας του Pieter Aertsen από μουσείο του Bielefeld, όπως ανακοίνωσαν οι αρχές την Τετάρτη. Κανονικά, ότι παραδόθηκε και πιάστηκε από τις αρχές θα σημαίνε το τέλος της υπόθεσης αλλά  εκείνη κατάφερε να τοποθετήσει λάθος τον πίνακα που είπε ότι έκλεψε.

Στις 27 Απριλίου, μια άγνωστη γυναίκα αφαίρεσε τον πίνακα του 16ου αιώνα Πορτρέτο μιας νεαρής από το μουσείο στο φως της ημέρας, τον έβαλε σε ένα μεγάλο φάκελο και βγήκε από το Μουσείο Huelsmann στο Μπίλεφελντ. Σύμφωνα με το dpa, το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων, ισχυρίζεται ότι έχασε τον πίνακα δια μαγείας  το ίδιο βράδυ.

Aertsen, που συχνά αποκαλείται Lange Piet λόγω του ύψους του, ήταν ένας Ολλανδός ζωγράφος που εργάστηκε με το βόρειο μανιεριστικό στυλ. Του αποδίδεται η εφεύρεση της μνημειακής ζωγραφικής του είδους, ενός μείγματος νεκρής φύσης που συχνά ενσωμάτωσε βιβλικές πτυχές.

Στον Aertsen άρεσε να ανατρέπει τις παραδοσιακές ιεραρχίες του θέματος στη ζωγραφική

Σε αντίθεση με τους συγχρόνους του, που πλαισίωναν τη δράση γύρω από θρησκευτικές εικόνες, ο Aertsen έβαζε αναιδώς στο προσκήνιο καθημερινά αντικείμενα και περαστικούς. Μια πλάκα από κρέας δεσπόζει στο πλαίσιο του Χριστού του στον Οίκο της Μαρίας και της Μάρθας (1552), ενώ ο Ιησούς και η παρέα του συνομιλούν στο βάθος. Επαινείται ιδιαίτερα για τις πληθωρικές σκηνές του στην αγορά, όπως η Γυναίκα της Αγοράς με Στασίδι λαχανικών (1567), η οποία απεικονίζει μια αφθονία προϊόντων.

Οι αρχές είπαν ότι ένας γνωστός της γυναίκας από το Αμβούργο έψαξε το διαμέρισμά της για τον πίνακα χωρίς επιτυχία. Ο ύποπτος δεν ομολόγησε τα κίνητρα του θρασύτατου εγκλήματος και η έρευνα για το έργο τέχνης συνεχίζεται.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο