Nέα της αγοράς

Μειώθηκαν οι πωλήσεις στην Adidas AG λόγω lockdown

Σκέφτονται λύσεις για αυξήσεις των κερδών

Η Adidas AG εξέδωσε προειδοποίηση κερδών αφού οι πωλήσεις επλήγησαν από το lockdown και το καταναλωτικό μποϊκοτάζ στην Κίνα, αντισταθμίζοντας την ισχυρή δυναμική στις βασικές δυτικές αγορές της.

Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών τόνισε πως αν και τα αποτελέσματα β΄ τριμήνου είναι “κάπως υψηλότερα των προσδοκιών” με ισχυρή ανάπτυξη στις δυτικές αγορές, η ανάκαμψη στην ευρύτερη Κίνα ήταν βραδύτερη από ό,τι αναμενόταν.

Η μετοχή της υποχωρεί 4%

Οι πωλήσεις θα αυξηθούν τώρα κατά μεσαίο-υψηλό μονοψήφιο ποσοστό σε συναλλαγματικά ουδέτερη βάση το 2022, χαμηλότερα από την προηγούμενη εκτίμηση για αύξηση 11%-13%. Η υποβάθμιση επίσης οφείλεται σε πιθανή επιβράδυνση των καταναλωτικών δαπανών στις άλλες βασικές αγορές της, όπου οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους εν μέσω αυξανόμενου πληθωρισμού.

Οι νέες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων του β΄ εξαμήνου κατά περισσότερο από 20% εκτός Κίνας, κάτι που θα απαιτήσει “σημαντική αύξηση μεριδίου της αγοράς”, αναφέρουν αναλυτές.

Εξάλλου, η ανταγωνιστική Puma αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη του έτους, επικαλούμενη ισχυρή αύξηση σε αθλήματα όπως τρέξιμο, γκολφ και μπάσκετ. Η Puma αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν αυτό το έτος κατά 15% περίπου, υψηλότερα από τον προηγούμενο στόχο για 10%.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο