Domino’s Pizza: Δεν τα κατάφερε να στεριώσει και έκλεισε το τελευταίο κατάστημα που λειτουργούσε στην Ιταλία
Πηγή Φωτογραφίας: Valora Analitik- Network Ten
Δεν τα κατάφερε να στεριώσει στην πατρίδα της πίτσας η αμερικανική εταιρεία Domino’s Pizza, καθώς έκλεισε το τελευταίο από τα 29 καταστήματα που λειτουργούσαν στην Ιταλία. Η αμερικανική αλυσίδα εισήλθε στην ιταλική αγορά το 2015, όπως αναφέρει το Bloomberg, με το φιλόδοξο στόχο να ανοίξει 880 καταστήματα. Συμφώνησε με την ePizza SpA να αναπτυχθεί με τη μέθοδο του franchise και σχεδίαζε να διακριθεί με την οργανωμένη υπηρεσία delivery καθώς και με αμερικανικού τύπου υλικά, όπως ο ανανάς.
Δανείστηκε σε μεγάλο βαθμό για τα σχέδια της, αλλά αντιμετώπισε σκληρό ανταγωνισμό από τα τοπικά εστιατόρια που επέκτειναν τις υπηρεσίες delivery κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ζήτησε προστασία από τους πιστωτές της, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα ρευστότητας και δεν μπορούσε να είναι συνεπής στις δανειακές υποχρεώσεις της.
Κέρδισαν τα παραδοσιακά εστιατόρια
Η φιλόδοξη επέκτασή της προσέκρουσε σε προβλήματα, καθώς οι παραδοσιακοί κατασκευαστές πίτσας αύξησαν τις παραδόσεις ή υπέγραψαν συμφωνίες με υπηρεσίες τρίτων, όπως η Deliveroo Plc, η Just Eat Takeaway.com NV ή η Glovo, για να μεταφέρουν τα προϊόντα τους στα σπίτια των πελατών κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων για την διαχείριση της πανδημίας.
«Αποδίδουμε το ζήτημα στο σημαντικά αυξημένο επίπεδο ανταγωνισμού στην αγορά παράδοσης φαγητού με οργανωμένες αλυσίδες αλλά και “mom & pop” εστιατόρια που παραδίδουν φαγητό, στην εξυπηρέτηση και τα εστιατόρια που ανοίγουν ξανά μετά την πανδημία και τους καταναλωτές», ανέφερε η ePizza σε έκθεση προς τους επενδυτές που συνοδεύει τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2021.
Οι κλήσεις και στις 13 εναπομείνασες τοποθεσίες της Domino’s στην Ιταλία παραμένουν αναπάντητες. Η εταιρεία είχε ήδη μειώσει τις δραστηριότητές της στη χώρα, ενώ σταμάτησε να προσφέρει υπηρεσίες delivery από την ιστοσελίδα της στις 29 Ιουλίου. Παρ’ όλα αυτά, το κλείσιμο αποτέλεσε έκπληξη για ορισμένους από τους πελάτες της, οι οποίοι απευθύνθηκαν στα ιταλικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της αλυσίδας ρωτώντας γιατί οι κλήσεις και οι παραγγελίες τους δεν περνούσαν ή γιατί το τοπικό τους κατάστημα είχε κλείσει.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας