Πολιτισμός

Η Farfetch συνεργάζεται με τον οίκο Salvatore Ferragamo

Η Farfetch συνεργάζεται με τον οίκο Salvatore Ferragamo

Πηγή Φωτογραφίας: Instagram - ferragamo

Η πλατφόρμα και οο διάσημος οίκος συνεργάζονται για να ενισχύσουν την ψηφιακή επιχείρηση της Ferragamo.

Ο Gobbetti, ο οποίος έγινε διευθύνων σύμβουλος του brand Salvatore Ferragamo με έδρα τη Φλωρεντία φέτος, προχώρησε γρήγορα, δημιουργώντας μια παγκόσμια συμμαχία με τη Farfetch. Η συμφωνία έχει σκοπό να ενισχύσει την παρουσία της Ferragamo στην πολυτελή πλατφόρμα και να δημιουργήσει εμπειρίες αγορών που θα προσελκύσουν τους αγοραστές των Millennial και Gen Z. Η Ferragamo θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Farfetch και θα εξερευνήσει επίσης τις καινοτομίες της στο “Future Retail”, ενισχύοντας τη φήμη της παγκοσμίως και σε πιο νέες γεννιές.

View this post on Instagram

A post shared by Salvatore Ferragamo (@ferragamo)

Η συνεργασία είναι άλλο ένα φτερό στον Neves, ο οποίος είναι ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Farfetch και έχει αποδειχθεί ότι είναι ο τέλειος dealmaker, σχηματίζοντας συμμαχίες με την Alibaba, την Compagnie Financière Richemont, τους Artemis του François-Henri Pinault, Neiman Marcus και άλλους.

Ο Neves, ο οποίος ίδρυσε την Farfetch το 2007, έχει πει ότι θέλει να δημιουργήσει «ένα λειτουργικό σύστημα» για την παγκόσμια βιομηχανία της μόδας

«Αυτή η συνεργασία αξιοποιεί όλα τα πλεονεκτήματα της Farfetch ως παγκόσμιας πλατφόρμας για τη βιομηχανία πολυτελείας και αξιοποιεί το όραμά μας για νέα πολυτελή λιανική», δήλωσε ο Neves. «Το εξαιρετικό προϊόν και η δημιουργικότητα της Ferragamo, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες μάρκετινγκ και τις καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες μας θα αιχμαλωτίσουν αυτό το κοινό, ενώ οι δυνατότητες της πλατφόρμας πολυμέσων και τεχνολογίας τροφοδοτούν το ψηφιακό οικοσύστημα της Ferragamo».

Ο Gobbetti πρόσθεσε ότι, «Το Farfetch είναι η κορυφαία ψηφιακή πλατφόρμα στον χώρο της πολυτελούς μόδας και αντιπροσωπεύει τον ιδανικό συνεργάτη για την περαιτέρω ενίσχυση της καινοτομίας του omnichannel της Ferragamo, τροφοδοτώντας τα σχέδιά μας να προσεγγίσουμε νέο, νεότερο κοινό και να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας».

Και η επόμενη συμφωνία του Neves, ένας άλλος πιθανός σύνδεσμος με τη Richemont, θα μπορούσε να φέρει κοντά τους Farfetch και Net-a-porter με κάποιο τρόπο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments