Χάμες Ροντρίγκες: Ο νέος άσσος του Ολυμπιακού έχει δικό του brand νερού
Πηγή Φωτογραφίας: The18
Πόσες φορές έχει έρθει να παίξει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα ο πρώτος σκόρερ ενός Μουντιάλ; Ποτέ άλλοτε, είναι η απάντηση… Και μόνο το άκουσμα του ονόματος του παγκόσμιας κλάσης διεθνή Κολομβιανού Χάμες Ροντρίγκες και της είδησης για την δεύτερη μεταγραφή ενός πρώην άσου της Ρεάλ Μαδρίτης (και των Μπάγερν Μονάχου, Πόρτο, Μονακό, Έβερτον, Αλ Ραγιάν) στον Ολυμπιακό μετά από αυτήν του Βραζιλιάνου Μαρσέλο, προ ημερών, αρκεί λοιπόν για να προκαλέσει έναν γενικότερο… πάταγο στην ποδοσφαιρική αγορά – και όχι μόνο.
O νο 1 γκολτζής της εθνικής Κολομβίας -με 6 τέρματα- στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 στα γήπεδα της Βραζιλίας, που ήρθε στην Ελλάδα στην ιδανική ηλικία των 31 ετών, ανέκαθεν διατηρούσε στο ενεργητικό του προσοδοφόρες συμφωνίες με χορηγούς και ανάλογες εμπορικές συνεργασίες, ενώ, και στις business δεν πάει πίσω.
Ο νέος σταρ των «ερυθρόλευκων» εμφανίσθηκε, μάλιστα, δυο φορές τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια στις λίστες Forbes, των πιο ακριβοπληρωμένων αθλητών (νο 91 The World’s Highest-Paid Athletes ) το 2017 αντίστοιχα και διασημοτήτων (νο 89 Celebrity 100) το 2015.
Στην πρώτη περίπτωση ο δεινός ως σκόρερ επιθετικός μέσος (δεκάρι) με δυνατότητα να διακριθεί και ως εξτρέμ εμφάνισε, τότε, ετήσια εισοδήματα της τάξης των 21,9 εκατ. δολ., όσα και ο διάσημος μπασκετμπολίστας του ΝΒΑ Κλέι Τόμπσον και στην δεύτερη με απολαβές ύψους 29 εκατ. δολ., βρέθηκε να φιγουράρει ανάμεσα σε κορυφαίους ηθοποιούς του Χόλιγουντ, τραγουδιστές, μέλη μουσικών συγκροτημάτων, οδηγούς της φόρμουλα και άλλους σταρ του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ, τενίστες, προσωπικότητες της TV κ.α.! Η καθαρή αξία του (net worth) υπολογίζεται το 2022 στα 80 εκατ. ευρώ.
Οι χορηγοί και ο ατζέντης του Ρονάλντο
Στην «ομάδα» των χορηγών του Ροντρίγκες συμπεριλαμβάνονται ορισμένα από τα ισχυρότερα brands της διεθνούς αγοράς στους κλάδους της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, του ρουχισμού, των εταιρειών κινητών τηλεφώνων, του χρηματοοικονομικού κλάδου κ.α.
Ο γερμανικός «κολοσσός» της Adidas φέρεται να του ζητούσε να φορά την φανέλα με το νο 10 στην πλάτη στις ομάδες όπου κατά καιρούς αγωνίζεται, στα πλαίσια της διεθνούς συμφωνίας τους, προσφέροντας του τις κατάλληλες αποδοχές για να το κάνει.
Στο ενεργητικό του λατινοαμερικάνου «αστέρα» καταγράφονται και τα πιο πρόσφατα deals του με τον οίκο μόδας Calvin Klein, την κινεζική mobile phone εταιρεία Huawei, την πλατφόρμα χρηματοοικονομικών συναλλαγών Libertex κ.α.
Μετά από το «μπαμ» που έκανε στο Μουντιάλ του 2014, με την κατάκτηση του Χρυσού Παπουτσιού και ως ο καλύτερος παίκτης της διοργάνωσης, «εξαργύρωσε» την προσωπική του επιτυχία με την μεταγραφή των 80-90 εκατ. δολ. από την Μονακό στην Ρεάλ, όπου δεν άργησαν να αρχίσουν οι συγκρίσεις με τον Κριστιάνο Ρονάλντο, αγωνιστικά και εμπορικά…
Γιατί, λίγο αργότερα ο εκ των χορηγών του Bronzini Black δημιούργησε τη νέα του σειρά εσωρούχων J10 και επιπλέον υπέγραψε την μακροπρόθεσμη επέκταση της συνεργασίας του με την Adidas και νέο συμβόλαιο με την Gatorade.
Έχει πρωταγωνιστήσει επιπλέον σε διαφημίσεις των Pona Malta, Nestle, Clear Shampoo κ.α.
Πίσω δε από τις «χρυσές» συμφωνίες του Χάμες Ροντρίγκες με τα ποδοσφαιρικά «μεγαθήρια» της Ευρώπης πρόσωπο-«κλειδί» ήταν ένα από τους μεγαλύτερους μάνατζερ του παγκοσμίου ποδοσφαιρικού στερεώματος και εκπρόσωπος, παράλληλα, του άφθαστου Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Χόρχε Μέντες.
Και για να γίνουν αντιληπτά τα μεγέθη, μόνο μέχρι το 2020 ο Πορτογάλος ατζέντης είχε ολοκληρώσει συμφωνίες μόνο για τα ενεργά συμβόλαια ποδοσφαιριστών-πελατών του εκείνης της εποχής συνολικής αξίας άνω του 1 δισ. δολ., έχοντας αποκομίσει και ο ίδιος μια τεράστια περιουσία από τις αμοιβές του που υπολογιζόταν στα 400 εκατ. δολ…
Ο Πέρεθ, ο Ριμπολόβλεφ, ο Αλ Θανί
Στους κατά καιρούς εργοδότες του Ροντρίγκες υπήρξαν εκτός από τον μεγαλοκατασκευαστή πρόεδρο της «βασίλισσας» Ρεάλ Μαδρίτης Φλορεντίνο Πέρεθ, ο Ρώσος ολιγάρχης- και billionaire- της Μονακό Ντμίτρι Ριμπολόβλεφ – ή «βασιλιάς των λιπασμάτων»- και σημερινός ιδιοκτήτης του Σκορπιού, νησιού που συνέδεσε το όνομα του με την οικογένεια του αείμνηστου Αριστοτέλη Ωνάση και ο βαθύπλουτος Άραβας Αλί μπιν Σαούντ μπιν Αχμέντ μπιν Αλί Αλ Θανί της Αλ Ραγιάν του Κατάρ.
Το 2014 μετακόμισε από το πριγκιπάτο του Μονακό στην Μαδρίτη με 6ετές «χρυσό» συμβόλαιο και ετήσιες κλιμακωτές αποδοχές 10-13 εκατ. ευρώ από την Ρεάλ, με το τελευταίο του στο Κατάρ να αγγίζει τα 6 εκατ. ευρώ ανά σεζόν.
Όσο για την τιμή των μεταγραφών του, αυτή …πολλαπλασιαζόταν όσο περνούσε ο καιρός.
Σύμφωνα με διεθνή media, η Πόρτο πλήρωσε 5,1 εκατ. ευρώ για το 70% των δικαιωμάτων του 2010 στην Αργεντίνικη Μπάνφιλντ για 4 έτη με buyout option 30 εκατ. ευρώ και το 2013 η Μονακό τον πλήρωσε 45 εκατ. ευρώ, για να τον πουλήσει αργότερα στους Ισπανούς έναντι 80-90 εκατ. ευρώ στην πιο ακριβή μεταγραφή Κολομβιανού παίκτη, πριν συνεχίσει δανεικός στην Μπάγερν και μετέπειτα μετακινηθεί σε Έβερτον και Αλ Ραγιάν.
Η ZKSpace, τα NFT και οι δημοπρασίες
Εκτός από τις business με το προσωπικό του brand εσωρούχων, το νέο μεγάλο «αστέρι» του Ολυμπιακού στο ποδόσφαιρο πρόσφατα εξασφάλισε και άλλη μια πολύ καλή εμπορική συνεργασία με την ZKSpace για να βγάλει σε δημοπρασία, ανοιχτή στο κοινό, τα λεγόμενα αρχεία NFT, που αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη φήμη.
Αποτελούνται από μη ανταλλάξιμα token, το οποίο είναι ένα ψηφιακό πιστοποιητικό γνησιότητας που μέσω της τεχνολογίας blockchain, της ίδιας τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στα κρυπτονομίσματα, συνδέεται με ένα μόνο ψηφιακό αρχείο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα –αρχές Αυγούστου- ότι η συλλογή του Zurda NFT περιλαμβάνει 1500 αποκλειστικά, περιορισμένης έκδοσης εορταστικά NFT για την εντυπωσιακή καριέρα του Κολομβιανού σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου.
«Κατά την κυκλοφορία της αναμνηστικής συλλογής του, ο Ροντρίγκεζ μπήκε σε μια λίστα με μεγάλη φήμη που περιλαμβάνει παίκτες όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο», εξήγησαν οι διοργανωτές της.
Η πρώτη δημοπρασία προγραμματίσθηκε στις 15 Αυγούστου, για την δημοπράτηση 11 NFT και δύο μέρες αργότερα επρόκειτο να διατεθούν προς πώληση «1.489 mystery boxes».
Μερικά από τα στιγμιότυπα του Κολομβιανού που τέθηκαν προς «πώληση» ήταν το γκολ του εναντίον της Ουρουγουάης στο Μουντιάλ του 2014 στη Βραζιλία, καθώς και άλλα από την θητεία με μεγάλες ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπάγερν Μονάχου.
Το καφέ, το νερό, οι sport business
Η εμφάνιση του σε social media με φωτογραφίες που τον εικονίζουν να κρατάει ένα ποτήρι κολομβιανού καφέ προκάλεσε την απορία αν πρόκειται για άλλη μια… διαφήμιση με την συμμετοχή του ή για ένα νέο επιχειρηματικό του εγχείρημα.
Τελικά, αποσαφηνίσθηκε ότι απλά θέλησε να προβάλει το Café Dos Molinos που πουλά καφέ, παγωτά βάφλες κ.α. και ανήκει στην οικογένεια του – με δυο καταστήματα. Αποκαλύφθηκε, ωστόσο, ότι έχει δημιουργήσει το δικό του brand νερού και παράλληλα επενδύει σε ποδοσφαιρικά γήπεδα και άλλα αθλητικά brands!
Βίλες και super cars
Σε άλλες φάσεις της ζωής του αναζήτησε επικερδείς επενδύσεις σε ακίνητα (π.χ. η βίλα στο Τορίνο της Ιταλίας, όπως είχε αποκαλύψει παλαιότερα το κτηματομεσιτικό γραφείο Proto Group Ltd, η πολυτελής οικία του στην Μαδρίτη με πάργινγκ για…10 αυτοκίνητα, αίθουσα σινεμά, γυμναστήριο, εσωτερική και εξωτερική πισίνα κ.α.).
Στον στόλο των αυτοκινήτων του έχουν «παρελάσει» μοντέλα όπως τα Audi Q7 3.0, Audi RS7, Mercedes Benz A-class, Mercedes G-Wagon G 63 AMG, Mercedes AMG 4 Door Coupe κ.λ.π.
Για τα αεροπορικά ταξίδια του προς και από την πατρίδα του Κολομβία χρησιμοποιεί συχνά ένα luxury private jet και για τις διακοπές του πέρσι τουλάχιστον είχε θεαθεί με καλή παρέα σε υπεροπολυτελές γιοτ στην Ιμπιζα!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας