Prada Hellas: Αγόρασε κτίριο για 19 εκατ. ευρώ – Έλληνες οι καλύτεροι πελάτες
Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου
Δεν φορούσε μόνο ο διάβολος Prada! Από πέρσι φορούν και περισσότεροι Έλληνες, απογειώνοντας τον τζίρο της Prada Hellas.
Οι πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του πολυτελούς οίκου μόδας το 2021 ξεπέρασαν ακόμη και το προπανδημικό 2019, αγγίζοντας τα 3,851 εκατ. ευρώ από 1,948 εκατ. ευρώ το 2020 και 3,620 εκατ. ευρώ το 2019.Σε επίπεδο κερδοφορίας, η εταιρεία έκλεισε τη χρήση με πολύ μικρή ζημιά 685 ευρώ κυρίως λόγω των υψηλών χρηματοοικονομικών εξόδων έναντι ζημίας 633 χιλ. ευρώ το 2020.
Μάλιστα, όπως αναφέρεται στην έκθεση διαχείρισης με υπογράφουσα την Alessandra Cozzani, οι καλές επιδόσεις συνεχίζονται και εφέτος, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2022 «είχε πολύ θετική τάση στις πωλήσεις με αύξηση περίπου 57% σε σύγκριση με το έτος 2019 παρά την αβεβαιότητα στην παγκόσμια οικονομία που προκάλεσε η σύγκρουση Ρωσίας – Ουκρανίας».
Οι λόγοι πίσω από την άνοδο
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει να δούμε πώς η ιταλική φίρμα κατάφερε να «γυρίσει το παιχνίδι».
Game changer λοιπόν σε μια χρονιά που δεν ξεκίνησε και με τις καλύτερες προϋποθέσεις (το 2021 λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή της διασποράς της πανδημίας τα εμπορικά καταστήματα έμειναν συνολικά 73 ημέρες κλειστά) ήταν η πολυκαναλική στρατηγική, η αύξηση των νεαρότερων πελατών της εταιρείας και οι εγχώριοι καταναλωτές.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η εμπορική στρατηγική στήριξε αυτή την ανάπτυξη με ένα πιο κερδοφόρο μείγμα πωλήσεων, ενώ συνέβαλε και η αύξηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Αυτές οι πρωτοβουλίες σε συνδυασμό με την ενίσχυση της προσφοράς προϊόντων ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικές», επισημαίνεται.
Έτσι από τον Ιούνιο και μετά οι πωλήσεις άρχισαν να αυξάνονται χάρη τόσο στην αύξηση των εγχώριων πελατών όσο και στην ανάκαμψη του τουρισμού.
Το τρίτο τρίμηνο του έτους έκλεισε με αύξηση πωλήσεων 44% σε σύγκριση με το προπανδημικό έτος 2019 και η ανάπτυξη αυτή επιβεβαιώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του έτους όταν ο τζίρος αυξήθηκε περίπου 30% σε σύγκριση με το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
Συνολικά το οικονομικό έτος 2021 έκλεισε με αύξηση 98% σε σχέση με το προηγούμενο έτος όταν τα καταστήματα έκλεισαν για συνολική περίοδο 107 ημερών και 6% σε σύγκριση με το έτος 2019.
Έλληνες οι περισσότεροι πελάτες
Το μείγμα πελατών έχει αλλάξει σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία ενώ προηγουμένως οι διεθνείς πελάτες αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων, το 2021 οι εγχώριοι πελάτες συνεισέφεραν στο 55% των συνολικών πωλήσεων.
Ο διεθνής τουρισμός εκπροσωπείται πλέον κυρίως από Ευρωπαίους, Αμερικανούς και Άραβες, ενώ οι Ασιάτες τουρίστες, που το 2019 κατέστησαν δυνατή την υλοποίηση του 31% των πωλήσεων, εξακολουθούσαν να απουσιάζουν κατά τη διάρκεια του έτους (αντιστοιχούσαν μόνο στο 1% των συνολικών πωλήσεων).
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας