Nέα της αγοράς

Twitter: Αποχωρούν από την μεγάλη πλατφόρμα μεγάλα brands λόγω παιδικής πορνογραφίας

Twitter: Τι απαντά το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στις καταγγελίες

Ορισμένοι μεγάλοι διαφημιστές, συμπεριλαμβανομένων των Dyson, Mazda, Forbes και PBS Kids, ανέστειλαν τις καμπάνιες μάρκετινγκ ή αφαίρεσαν τις διαφημίσεις τους από μέρη του Twitter καταγγέλλοντας ότι τα προωθητικά τους μηνύματα εμφανίζονταν μαζί με tweets που ζητούσαν παιδική πορνογραφία. Αυτό αποκαλύπτει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο πηγές από τα ίδια τα brands.

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε το Reuters σε λογαριασμούς που εντοπίστηκαν σε έρευνα σχετικά με τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στο διαδίκτυο από την ομάδα κυβερνοασφάλειας Ghost Data, μια σειρά διάσημων brands όπως η Walt Disney , η NBCUniversal αλλά και η Coca-Cola Co, ακόμα και ένα νοσοκομείο παίδων ήταν μεταξύ των περισσότερων από 30 διαφημιζόμενων που εμφανίστηκαν σε σελίδες που προωθούσαν παιδική πορνογραφία.

Ορισμένα από τα tweets περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με «βιασμό» και «έφηβοι» και εμφανίστηκαν μαζί με προωθημένα tweets από εταιρικούς διαφημιστές, σύμφωνα με το Reuters. Σε ένα παράδειγμα, ένα προωθημένο tweet για την μάρκα υποδημάτων και αξεσουάρ Cole Haan εμφανίστηκε δίπλα σε ένα tweet στο οποίο ένας χρήστης είπε ότι «ανταλλάσσει περιεχόμενο εφήβων/παιδιών».

«Έχουμε φρίξει », είπε ο David Maddocks, πρόεδρος της Cole Haan στο Reuters αφού ειδοποιήθηκε ότι οι διαφημίσεις της εταιρείας εμφανίστηκαν μαζί με τέτοια tweets. «Είτε το Twitter πρόκειται να το διορθώσει αυτό, είτε θα το διορθώσουμε με οποιοδήποτε μέσο μπορούμε, κάτι που περιλαμβάνει τη μη αγορά διαφημίσεων Twitter».

Σε ένα άλλο παράδειγμα, ένας χρήστης έκανε tweet αναζητώντας περιεχόμενο του “Yung girls ONLY, NO Boys”, το οποίο ακολούθησε αμέσως ένα προωθημένο tweet για το Scottish Rite Children’s Hospital που εδρεύει στο Τέξας. Η Scottish Rite δεν απάντησε σε πολλά αιτήματα για σχολιασμό.

Αντιδρώντας η εκπρόσωπος του Twitter Celeste Carswell είπε ότι η εταιρεία «έχει μηδενική ανοχή στη σεξουαλική εκμετάλλευση παιδιών» και επενδύει περισσότερους πόρους αφιερωμένους στην ασφάλεια των παιδιών.

Πρόσθεσε ότι το Twitter συνεργάζεται στενά με τους διαφημιστικούς πελάτες και τους συνεργάτες του για να διερευνήσει και να λάβει μέτρα για να αποτρέψει την επανάληψη της κατάστασης.

Οι προκλήσεις του Twitter στον εντοπισμό περιεχομένου κακοποίησης παιδιών αναφέρθηκαν για πρώτη φορά σε έρευνα από τον ιστότοπο τεχνολογικών ειδήσεων The Verge στα τέλη Αυγούστου.

Όπως όλες οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter απαγορεύει τις απεικονίσεις σεξουαλικής εκμετάλλευσης παιδιών, οι οποίες είναι παράνομες στις περισσότερες χώρες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο