Κραυγή αγωνίας εκπέμπουν οι ξενοδόχοι των ορεινών προορισμών – Δεν φτάνει ένα τριήμερο για να σωθούμε
Πηγή Φωτογραφίας: hotelparnassos.gr- TravelGreece365
Κραυγή αγωνίας εκπέμπουν οι ξενοδόχοι των ημιορεινών και ορεινών περιοχών που ετοιμάζονται να υποδεχθούν το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου τους πρώτους επισκέπτες τους. Η κίνηση για το συγκεκριμένο τριήμερο είναι πολύ ικανοποιητική αλλά όλο τον Οκτώβριο οι πληρότητες θα κυμανθούν κατά μέσο όρο στο 15%, σημειώνουν παράγοντες του κλάδου και εκφράζουν την αγωνία τους για το πως θα παραμείνουν βιώσιμες οι μονάδες λόγω του αυξημένου ενεργειακού κόστους.
Για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου οι πληρότητες αναμένεται να κινηθούν σε πολύ υψηλά επίπεδα (80-90%) και είναι απολύτως λογικό. Όμως, πριν και μετά το τριήμερο, η κατάσταση είναι απελπιστική επισημαίνει ο κ. Άγγελος Καλλίας, Πρόεδρος Ξενοδόχων Δράμας και επικεφαλής της ομάδας ορεινών περιοχών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ). Όπως εξηγεί συνολικά για τον Οκτώβριο οι πληρότητες διαμορφώνονται στο 10%-15% για όλες τις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στα λειτουργικά κόστη κάνει το στοίχημα του χειμώνα πολύ δύσκολο υπογραμμίζει ο κ. Καλλίας.
Οι προβληματισμοί αυτοί συζητήθηκαν αναλυτικά στη 2η συνάντηση εκπροσώπων ξενοδόχων ορεινών χειμερινών προορισμών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) στα Τρίκαλα Κορινθίας την προηγούμενη εβδομάδα. Στη συνάντηση συμμετείχαν ξενοδόχοι από τις περιοχές: Καλάβρυτα, Τρίκαλα Κορινθίας, Αρκαδία, Καρπενήσι, Ημαθία, Πιερία, Δράμα, Ιωάννινα, Γρεβενά, Καστοριά, Φλώρινα, Μαγνησία, Καλαμπάκα, Πόζαρ.
Όλοι οι συνάδελφοι εξέφρασαν τον έντονο προβληματισμό τους για το πως θα επιβιώσουν οι μονάδες καθώς δεν μπορούμε να «χτίσουμε» ένα success story για το χειμώνα, όπως κάποιοι είναι έτοιμοι να κάνουν, γύρω από δύο τρία τριήμερα, σε μια σεζόν 130 ημερών, σημειώνει με νόημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Καλλίας.
Οι ξενοδόχοι δεν μετράμε τις πληρότητες σε τριήμερα αλλά σε μήνα , σε σεζόν.
Σε τριήμερα μπορούν να μετράνε όσοι θέλουν να αναπτύξουν μια επικοινωνιακή εικόνα που θα είναι αρεστή στη κοινωνία για τα προσωπικά τους οφέλη και όχι σίγουρα για το κλάδο, σχολιάζει και ζητά στήριξη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με επιδοτήσεις του ενεργειακού κότσους και παρεμβάσεις ενίσχυσης των χειμερινών ορεινών προορισμών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ώστε να αναδειχθεί και να στηριχθεί η ηπειρωτική χώρα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας