Prodexpo: Η νέα γενιά ξενοδόχων επενδύει στη χώρα μας
Πηγή Φωτογραφίας: Facebook -Χρήστος Σταϊκούρας / Christos Staikouras
«Η Ελλάδα είναι ένα από τα τελευταία ευρωπαϊκά σύνορα για τα ακίνητα. Λιγότερα από 1% των ξενοδοχείων έχουν διεθνή brand. Είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό», τόνισε ο κ Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group, μιλώντας στο πλαίσιο της 23ης Prodexpo, σε συζήτηση με θέμα «κατά πόσο είναι καλό να έχουμε διεθνείς μάρκες ξενοδοχείων στην Ελλάδα».
Ο κ. Milky συμπλήρωσε ότι: «Στην νότια Ευρώπη οι ξενοδόχοι δεν θέλουν εύκολα να συνεργαστούν με ένα διεθνές brand. Οπως είπαμε όμως, είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία. Η νέα γενιά ξενοδόχων βλέπει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα διεθνές brand και έχει μειωθεί η επιφυλακτικότητα. Την υπόθεση του brand πρέπει να τη δούμε μακροπρόθεσμα καθώς αυξάνεται η αξία για τον ιδιοκτήτη και τον επενδυτή».
Ενώ ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του ανέφερε πως: «Όταν μιλάμε για ένα brand δεν μιλάμε κατ ανάγκη για την πολυτέλεια, υπάρχουν και ξενοδοχεία με πρόσβαση από πολλούς. Υπάρχουν επιλογές για όλους».
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κύριος Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International ο οποίος ανέφερε:
«Ξεπεράσαμε πολλές προκλήσεις στην Ελλάδα και ειμαστε μια από τις πρώτες μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων που αποφάσισε να έρθει εδώ. Από το 2016 μέχρι τον κορωνοιο είχαμε μεγάλη ανάπτυξη. Ωστόσο ξαναγυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί εδώ υπάρχουν ευκαιρίες».
Επίσης αναφέρθηκε και στους tour operators, λέγοντας πως «Δεν είναι τόσο ασφαλής πρακτική όσο νόμιζαν στην Ελλάδα, γεγονός που αποδείχθηκε και με την κατάρρευση της Thomas Cook» ενώ σημείωσε ότι: «Μετά από αρκετά επιτυχημένες συνεργασίες όπως το Moxi στην Πάτρα και την Αθήνα, υπάρχει μια μεταστροφή προς τα διεθνή brand».
Τελευταίος τοποθετήθηκε ο κύριος Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels ανέφερε ότι: «Ξεκινήσαμε από αγάπη για την Ελλάδα και μετά έγινε μια επιχειρηματική επιλογή. Θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ Ισραηλινών και Ελλήνων. Κυβέρνηση και πόλη μας αγκάλιασαν και νιώσαμε πιο οικεία. Έχουμε όμως μια ξεκάθαρη στρατηγική. Εμείς έχουμε ιδιόκτητα ξενοδοχεία και τα δουλεύουμε οι ίδιοι δεν τα μισθώνουμε σε τρίτους».
Ακόμα συμπλήρωσε: «Εμείς δεν πηγαίνουμε σε περιοχές “φιλέτα”. Μας ενδιαφέρει για παράδειγμα η ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας καθώς έχει ευκαιρίες, πιο χαμηλές τιμές σε σχέση για παράδειγμα με το Σύνταγμα, και είναι μια περιοχή που απέχει 10 λεπτά από το κέντρο. Εδώ στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, έχετε καλό καιρό, έχετε σταθερή κυβέρνηση, έχετε ελεγχόμενη γραφειοκρατία. Σε σύγκριση για παράδειγμα με την Κροατία η γραφειοκρατία είναι καλύτερη».
Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του αναφερόμενος στο χρονικό όριο της δέσμευσης ενός ξενοδοχείου με ένα brand λέγοντας πως τα 20 χρόνια είναι πολλά. Αυτός ο εξαναγκασμός και το μεγάλο χρονικό όριο δεν βοηθάει τους ξενοδόχους να κατευθυνθούν προς τα μεγάλα brands.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας