Nέα της αγοράς

Ο χρόνος που αφιερώσαμε στα social media για το 2022

Ο χρόνος που αφιερώσαμε στα social media για το 2022

Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου

Ποιες πλατφόρμες έχουν γίνει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας

Το γεγονός ότι ζούμε πλέον σε μια εποχή που μας «βομβαρδίζει» καθημερινά με χιλιάδες πληροφορίες και νέα δεδομένα συνιστά μια αναντίρρητη πραγματικότητα, ενώ μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού «χάνει» τα όρια της χρήσης των social media.

Kατά προσέγγιση υπάρχουν 4,7 δισ. ενεργοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το WhatsApp, το TikTok και το Messenger, με την ομάδα ειδικών λογισμικού TechJury να συγκεκτρώνει τα στοιχεία του 2022 για τον χρόνο που σπαταλάμε στις εν λόγω πλατφόρμες και να επιβεβαιώνει ότι έχουν γίνει μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας.

Οι χρόνοι που αφιερώνουμε στα social media 1. Social media

Σύμφωνα με τα στοιχεία της TechJury, ο μέσος χρόνος που περνάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε σε σχέση με το 2019, όταν ανερχόταν στις 2 ώρες και 22 λεπτά, αλλά σημαντικά σε σχέση με το 2012, όταν έφτανε μόλις τη μία ώρα. Συνεπώς, τα φετινά ευρήματα καταδεικνύουν την ανοδική τάση, καθώς φτάνει πλέον τις 2,5 ώρες.

2. Kινητό

Σε ό,τι αφορά το χρόνο που επεξεργαζόμαστε το κινητό μας, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι αφιερώνουμε περίπου 5,5 ώρες κάθε μέρα, εκ των οποίων οι μισές είναι στα social media.

3. Facebook

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο χρόνος που περνάμε στο Facebook (58 λεπτά) σταδιακά μειώνεται, καθώς οι νεότερες γενιές στρέφονται σε άλλα μέσα κοινωνικά δίκτυα, όπως το TikTok.

4. YouTube

Με τουλάχιστον 2,5 δισ. χρήστες κάθε μήνα, το YouTube (19 λεπτά) έχει συνολικές προβολές περίπου 1 δισ. ωρών κάθε μέρα, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (70%) των χρηστών παρακολουθούν από το κινητό τους.

5. TikTok

Στις νέες γενιές, όπως καταγράφει η TechJury , κυριαρχεί το TikTok. Αυτή η κατηγορία, εφήβων και παιδιών κυρίως, περνά κατά μέσο όρο 91 λεπτά την ημέρα στο TikTok, έναντι 56 λεπτών στο YouTube. Συνολικά, η πλατφόρμα ξεπέρασε το 1 δισ. ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων η πλειονότητα είναι κάτω των 25 ετών.

6. WhatsApp

Τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων χρηστών Διαδικτύου χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp. Αυτή τη στιγμή, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής στέλνονται 65 δισ. μηνύματα και πραγματοποιούνται κλήσεις 2 δισ. λεπτών κάθε μέρα.

7. Snapchat

Αποτελεί και αυτή μία τις αγαπημένες πλατφόρμες των νεότερων γενιών. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 το Snapchat είχε σχεδόν 350 εκατ. ενεργούς χρήστες την ημέρα, ενώ ο μέσος χρήστης ξοδεύει 30 λεπτά την ημέρα στο Snapchat.

8. Instagram

Ο μέσος χρήστης ξοδεύει σε ένα μήνα 11,2 ώρες στην πλατφόρμα, ενώ οι ενεργοί χρήστες του Instagram ξεπερνούν το 1,4 δισ. παγκοσμίως. Μόλις το 31% αυτών είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.

9. Twitter

Σύμφωνα με την TechJury, οι χρήστες του Twitter αφιερώνουν λίγοτερα από 4 λεπτά (3:39) κάθε φορά που ανοίγουν την πλατφόρμα. Η μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών έχει ηλικία μεταξύ 24 και 35 ετών.

10. Messenger

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης του Messenger περνά τρεις ώρες το μήνα στην πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από ανταλλαγή μηνυμάτων, οι χρήστες το χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων για να μοιραστούν media (21 δισ. φωτογραφίες τον μήνα).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments