Nέα της αγοράς

Σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ευρώ εκτιμάται ότι ήταν το 2022 ο παραγόμενος τζίρος από τα καταστήματα Skroutz

Οι χρήστες του Skroutz ανέρχονται πλέον σε 8 εκατομμύρια τον μήνα με τις αξιολογήσεις να φτάνουν πλέον τα 2 εκατομμύρια.

Λίγο κάτω από τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ εκτιμάται ότι ήταν το 2022 ο παραγόμενος τζίρος από τα καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz, κάτι που κάνει πλέον το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace να μοιάζει με κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, ο παραγόμενος τζίρος, παρά το γεγονός ότι το 2022 ήταν μια χρονιά χωρίς περιορισμούς στα φυσικά καταστήματα, εκτιμάται ότι αυξήθηκε κατά 85% σε σύγκριση με το 2021, χρονιά κατά την οποία είχε ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Το 2020 ο παραγόμενος τζίρος διαμορφώθηκε σε 940 εκατ. ευρώ και το 2019, προ πανδημίας δηλαδή, σε 644 εκατ. ευρώ.

Τη χρονιά που πέρασε έγιναν 7,1 εκατομμύρια παραγγελίες από το marketplace με τα συνεργαζόμενα καταστήματα να ξεπερνούν πλέον τα 13.000 από 9.000 στο τέλος του 2021. Οι παραγγελίες μάλιστα από τα χαρακτηρισμένα ως pro seller καταστήματα αυξήθηκαν κατά 60% τη χρονιά που πέρασε σε σύγκριση με το 2021. Tο Pro Seller είναι ένα πρόγραμμα, το οποίο απονέμει στα καταστήματα που έχουν υψηλή επιχειρησιακή απόδοση στο Skroutz Marketplace το σήμα του Pro Seller.

Οι χρήστες του Skroutz ανέρχονται πλέον σε 8 εκατομμύρια τον μήνα με τις αξιολογήσεις να φτάνουν πλέον τα 2 εκατομμύρια.

Καθοριστικό ρόλο στην αύξηση του παραγόμενου τζίρου, καθώς και στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας του Skroutz έπαιξε και η σειρά νέων υπηρεσιών που παρέχει η γνωστή πλατφόρμα. Μια από αυτές είναι η συνδρομητική υπηρεσία Skroutz plus στην οποία έχουν εγγραφεί πάνω από 130.000 άτομα, καθώς και η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από τα Skroutz points που δεν είναι τίποτα άλλο από θυρίδες. Πλέον λειτουργούν πάνω από 600 τέτοια σημεία παραλαβής με το 25% των παραγγελιών που παραδίδονται μέσω Skroutz last mile να παραδίδονται σε Skroutz Points.

Περί τα 6.000 προϊόντα αγοράστηκαν με την πληρωμή να γίνεται μέσω του προγράμματος «Δόσεις για όλους», ενώ αγοράστηκαν και πάνω από 33.000 δωροκάρτες.

Καθοριστικής σημασίας για τα συνεργαζόμενα καταστήματα είναι και η υπηρεσία Fulfilled by Skroutz η οποία έκανε επίσημα πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2022. Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης του εμπορεύματος των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης του Skroutz. Η υπηρεσία λειτουργεί πιλοτικά από τον Απρίλιο του 2022 και πλέον συνεργάζονται με αυτή πάνω από 100 καταστήματα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο