Τεχνολογία

Tesla: Αλμα 18% στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας στην Κίνα

Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα σε ετήσια βάση, η αύξηση των πωλήσεων διαμορφώθηκε κατά 10% υψηλότερα τον μήνα Ιανουάριο.

Αλμα 18% σημείωσαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla που κατασκευάστηκαν στην Κίνα τον Ιανουάριο, καθώς ανήλθαν σε 66.051 οχήματα από 55.796 τον περασμένο Δεκέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας (CPCA) την Παρασκευή.

Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα σε ετήσια βάση, η αύξηση των πωλήσεων διαμορφώθηκε κατά 10% υψηλότερα τον μήνα Ιανουάριο.

Το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη τον Δεκέμβριο μείωσε την παραγωγή κατά περίπου 30% σε σχέση με τον Νοέμβριο και παράτεινε την περίοδο διακοπών της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς για τους εργαζομένους τον Ιανουάριο, προκειμένου να αντιμετωπίσει την αύξηση των αποθεμάτων.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει τώρα να αυξήσει την παραγωγή της στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, τους επόμενους δύο μήνες, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση που ενισχύθηκε σημαντικά μετά τις πρόσφατες μειώσεις τιμών που ανακοινώθηκαν στις αρχές του περασμένου μήνα και οι οποίες αφορούν σε μοντέλα της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως αποκάλυψε πηγή σε γνώση του θέματος στο Reuters.

Η Tesla ήταν ο δεύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα τον περασμένο μήνα μετά την BYD που πούλησε 150.164 αυτοκίνητα, με βάση τα στοιχεία της CPCA.

Το σχέδιο Μασκ

Με μείωση του κόστους σε όλους τους τομείς, από τα εξαρτήματα ως τα logistics, και χαμηλότερες τιμές που θα διατηρήσουν την πίεση στους ανταγωνιστές, σκοπεύει ο Ίλον Μασκ να οδηγήσει την Tesla μέσα από την «τρικυμία» της επερχόμενης «βαθιάς ύφεσης».

Το σχέδιο περιλαμβάνει την επέκταση της παραγωγής στα νεότερα εργοστάσια της Tesla στο Βερολίνο και στο Όστιν του Τέξας και την αύξηση της εσωτερικής παραγωγής μπαταριών της εταιρείας, κάτι που θα αποφέρει εξοικονόμηση πόρων.

Ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών Ζάκαρι Κέρκχορν δήλωσε ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει να μειώσει το κόστος σε κάθε τομέα και να εξαλείψει τις αυξήσεις που προκάλεσαν τα χρόνια αστάθειας λόγω του κορωνοϊου.

Αυτό σημαίνει ότι τα εργοστάσια της Tesla θα λειτουργούν πιο λιτά, με λιγότερα υλικά σε απόθεμα, θα μειώσουν τα έξοδα μεταφοράς πρώτων υλών, εξαρτημάτων και οχημάτων, ενώ η εταιρεία θα διαπραγματευτεί χαμηλότερες τιμές με τους προμηθευτές της.

Σημειώνεται ότι η Tesla αγοράζει μπαταρίες από την ιαπωνική Panasonic και την κινεζική CATL και προμηθεύεται ορισμένα κρίσιμης σημασίας εξαρτήματα που χρησιμοποιεί για να μειώσει το κόστος και την πολυπλοκότητα της παραγωγής από την ιταλική IDRA Group.

Η Tesla μειώνει επίσης το κόστος επανασχεδιάζοντας στοιχεία των συστημάτων μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων, αφαιρώντας χαρακτηριστικά που οι ιδιοκτήτες δεν χρησιμοποιούν, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από το σεντάν Model 3 και το SUV Model Y που κυκλοφορούν στο δρόμο, δήλωσε η εταιρεία.

Ο Μπιλ Ρούσο, ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων Automobility με έδρα την Κίνα, δήλωσε ότι η Tesla έχει ήδη καταγράψει επιτυχίες στον τομέα της ανταγωνιστικότητας με απλοποιημένα σχέδια για τα ηλεκτρικά της οχήματα, παίρνοντας παράδειγμα από τους κατασκευαστές καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο